  • 1. Data: 2009-11-14 10:00:07
    Temat: KK Aliora, znikające transakcje.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    W sobotę 7 listopada robiłem zakupy w Realu. Przez 6 dni kwota 93,52 zł, do
    wczoraj czyli 13-tego wisiała w w blokadach.
    Dzis zniknęła z blokad, ale nie ma jej w zestawieniu transakcji ani w
    historii operacji. Nie zaksięgowali jej.
    Jakaś promocja, czy co???

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-11-14 10:18:47
    Temat: Re: KK Aliora, znikające transakcje.
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > Dzis zniknęła z blokad, ale nie ma jej w zestawieniu transakcji ani w
    > historii operacji. Nie zaksięgowali jej.

    Zaksięgują, zaksięgują ;)

    > Jakaś promocja, czy co???

    Coś gdzieś się przytkało w łańcuszku rozliczeń transakcji. Niedawno był
    wątek o tym, że jakieśtam płatności z allegro zeszły po 3ch miesiącach :)

    --
    Michał

  • 3. Data: 2009-11-14 11:27:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > Dzis zniknęła z blokad, ale nie ma jej w zestawieniu transakcji ani w
    > historii operacji. Nie zaksięgowali jej.

    Ja mam to samo. Co dziwne zniknęła mi z blokad kwota na 550 PLN, a
    obciążenia brak. Inne mniejsze kwoty rozliczyły się prawidłowo.

    --
    Mithos