  • 1. Data: 2009-03-11 08:38:13
    Temat: KK Allianz - ktoś używa?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś tu używa KK Allianz? Miałbym parę pytań...
    1. autoryzacja - jest chip, czyżby więc PINem? W regulaminie karty
    jest napisane, że użytkownik autoryzuje transakcję podpisem lub
    kodem PIN :)
    Jeśli pinem, to trochę kiepsko :(

    2. Dostęp przez internet:
    - czy działa pod linuxem? W opisie jest o IE, FF, Operze więc niby
    jest nadzieja...
    - jaki jest podgląd przez internet - piszą o przeglądaniu "historii
    operacji wykonanych kartą kredytową", ale na ile szczegółowe są te
    informacje? Czy widać blokady?
    - są jakieś powiadomienia (email, sms) o transakcjach?

    3. Jakieś inne istotne uwagi?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-03-11 10:26:11
    Temat: Re: KK Allianz - ktoś używa?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 08:38:13 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > jest chip, czyżby więc PINem? W regulaminie karty
    > jest napisane, że użytkownik autoryzuje transakcję podpisem lub kodem

    Zasadniczo czip idzie razem z pinem, taka jest reguła.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-03-13 19:26:32
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Czy ktoś tu używa KK Allianz? Miałbym parę pytań...

    W przyszłym tygodniu powinienem dostać tą kartę pocztą, więc będę mógł
    powiedzieć coś więcej.

    Na razie na plus szybkość obsługi (wniosek złożyłem w piątek o 18, tuż przed
    zamknięciem oddziału), w środę już zadzwonili żebym przyjechał podpisać umowę.
    Dzisiaj karta pokazała się już z numerem w bankowości elektronicznej.

    Jeśli chodzi o powiadomienia, to na razie mogę się wypowiedzieć tylko do
    powiadomień o zmianie salda na rachunkach - SMS-em za darmo.
    Pierwsza sesja elixira przychodzi o 10.30, druga ok. 14.30 wiec chyba szybko?

    Pozdrawiam
    scholastyk