  • 1. Data: 2004-03-09 14:03:51
    Temat: [KK Citi] Krótka historyjka
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Od pewnego czasu dręczy mnie pewien akwizytor Citka - namawiając na
    motokartę BP-Silver. Początkowo oferował mi ją za 30 zł z limitem wysokości
    dwukrotności dochodów - podziękowałem. Ostatnio zgłosił się z ofertą wydania
    gratis.
    No i pytanko... Gdzie haczyk? Co oni tak chętnie rozdają te karty? Taki
    szajs, że im się nie sprzedaje? ;-) Bo w to, że jestem potencjalnie
    atrakcyjnym dla nich klientem nie uwierzę ;-) Może i to faktycznie ciekawa
    karta, ale 6,5 zł / m-c za ubezpieczenie to przesada...

    RJCz

  • 2. Data: 2004-03-09 14:18:56
    Temat: Re: [KK Citi] Krótka historyjka
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafał J. Czekała <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > atrakcyjnym dla nich klientem nie uwierzę ;-) Może i to faktycznie ciekawa
    > karta, ale 6,5 zł / m-c za ubezpieczenie to przesada...

    Głowy nie dam, ale akwizytor chyba dostaje od każdego pozyskanego klienta
    jakąś sumkę. Skoro nie zwerbował Cię za 30 zł, to próbuje za 0 zł.

  • 3. Data: 2004-03-09 14:20:14
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2004-03-09 16:35:14
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/9/2004 3:03 PM, Rafał J. Czekała wrote:
> [...]
    > atrakcyjnym dla nich klientem nie uwierzę ;-) Może i to faktycznie ciekawa
    > karta, ale 6,5 zł / m-c za ubezpieczenie to przesada...

    Jedno, to to, czego oczekuje akwizytor - bez Twojej zgody na "manie"
    karty jego wysiłek nic nie znaczy.

    Natomiast, czy opłaca się bankowi - na pewno się opłaca - szczególnie,
    że jak sam piszesz nie jesteś atrakcyjnym klientem.
    Pytanie co to jest atrakcyjny klient?
    W mojej ocenie to taki, który duzo zarabia, ale nie ma znaczących zasobów.
    Miód dla banku zaczyna się wtedy, gdy obywatel, co zarabia dajmy na to
    10 k zł straci pracę na pół roku i wspiera swój budżet kredytem z kk.
    Wtedy łaczny zarobek na karcie to nie 6,5 zł/mies. ale niejednokrotnie
    kilkaset.
    I o to właśnie chodzi.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-03-09 19:09:12
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Głowy nie dam, ale akwizytor chyba dostaje od każdego pozyskanego klienta
    > jakąś sumkę. Skoro nie zwerbował Cię za 30 zł, to próbuje za 0 zł.

    juz od dawna w citi nie daje sie kasy za pozyskanego klienta tylko za
    takiego co korzysta z uslug. karta musi byc aktywowana a wszelkie lewe
    sprzedaze sa pietnowane. poza tym nikt nie moze oferowac kart w ofercie
    innej niz obowiazujaca w banku. czasami bank robi promocje i wtedy
    faktycznie karty sa bez prowizji ale zawsze na okreslonych z gory zasadach.
    polecam telefon do citiphone i upewnienie sie czy oferta taka jest

  • 6. Data: 2004-03-10 17:36:24
    Od: "s10951" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i pytanko... Gdzie haczyk? Co oni tak chętnie rozdają te karty?
    Taki
    > szajs, że im się nie sprzedaje? ;-) Bo w to, że jestem potencjalnie
    > atrakcyjnym dla nich klientem nie uwierzę ;-)

    Bank zarabia na odsetkach od kwoty ktorej nie splacasz w tzn "wolnych
    dniach" (czy jak to sie tam nazywa).
    tyle.

    Sebastian