  • 1. Data: 2012-04-20 12:24:57
    Temat: KK Citi - "Zatankuj paliwo - 10% cashback"
    Od: luc <b...@g...net>

    Na www pojawił się regulamin tytułowej promocji:
    https://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue/
    promocje/Regulamin_promocji_Zatankuj_paliwo_10_proce
    nt_cashback.pdf

    Dostał ktoś SMSa?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2012-04-20 13:24:25
    Temat: Re: KK Citi - "Zatankuj paliwo - 10% cashback"
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >https://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue
    /promocje/Regulamin_promocji_Zatankuj_paliwo_10_proc

    Skoro wysylaja do _wybranych_
    to moze do tych co zapomnieli ze maja karte a placenie nia nie boli ;)
    - albo do swoich roznych "pociotkow" :))

  • 3. Data: 2012-04-20 13:34:16
    Temat: Re: KK Citi -
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    u mnie niestety cisza choć jestem klientem od wielu lat

    ale powiem tak rozpaczac nie ma co:

    3 dni okres promocji - to jakas kpina - no moze raz bym skorzystał - ale ile
    moge na zapas brał nie będe

    NIe to nie niech sie walą

  • 4. Data: 2012-04-20 13:55:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 3...@u...goog
    legroups.com

    : https://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue/
    promocje/Regulamin_promocji_Zatankuj_paliwo_10_proce
    nt_cashback.pdf

    wiadomości tesktowej

    : Dostał ktoś SMSa?

    Ja nie dosktałem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-04-20 14:23:51
    Od: luc <b...@g...net>

    On 20 Kwi, 13:34, "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    >
    > ale powiem tak rozpaczac nie ma co:
    >
    > 3 dni okres promocji - to jakas kpina - no moze raz bym skorzystał - ale ile

    Kup 200 l beczkę ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 6. Data: 2012-04-20 15:19:16
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > ale powiem tak rozpaczac nie ma co:
    >
    > 3 dni okres promocji - to jakas kpina - no moze raz bym skorzystał - ale ile

    Kup 200 l beczkę ;-)

    Przeciez napisal ze na zapas brac nie bedzie,
    ale moglby zatankowac paru znajomym ;)

  • 7. Data: 2012-04-20 15:50:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jmrnp0$dcn$...@n...news.atman.pl

    > Przeciez napisal ze na zapas brac nie bedzie,
    > ale moglby zatankowac paru znajomym ;)

    Mille 3% w sumie do 50 złotych
    Meritum 4%
    mBank 5%
    Citi 10% przez 3 dni; w sumie do 100 złotych

    Ciekawe, na czym zatrzyma się...

    -=-

    Carrefour w cenie niższej niż 300 złotych za sztukę sprzedaje
    rowery z kołami średnicy 26", z 18 biegami i z 2 amortyzatorami...

    Widziałem też w jakimś hiprmarkecie rowery z napędem (z dopędem?) elektrycznym.

    Białostockie radio nadaje, że w wielu miejscach Białegostoku trudno
    zostać ukaranym mandatem za przekroczenie szybkości... ;)

    A ja z doświadczenia wiem, że w tych miejscach nawet
    stary człowiek idzie piechotą szybciej niż jadą samochody...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Dzieci mi dorastają... Jedno wyrosło na zwykłą świnię; drugie
    chowa głowę w piasek; owcy (do skubania) do tej pory nie
    wyhodowałem; wypasione mleko dało dwie śliczne zeberki...
    Cała masa dzieciaków umarła przed ich/swymi narodzinami...

    http://www.myfreezoo.pl/game/

    Potrzebne są mi pieniądze na rozwój... Czynię dobro, pracuję
    dla społeczeństwa i powinienem ;) dostać jakieś dofinansowanie...

    powinienem otrzymać coś

    Czyli to otrzymanie jest MOJĄ powinnością? Nie zaś moim prawem
    a powinnością tego, od kogo mam otrzymać to dofinansowanie?
    Powinności mnie szokują... I przerastają mnie... Nie powinno
    tak być...

  • 8. Data: 2012-04-23 09:58:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 15:19:16 +0200, Waldek napisał(a):

    > Kup 200 l beczkę ;-)
    >
    > Przeciez napisal ze na zapas brac nie bedzie, ale moglby zatankowac paru
    > znajomym ;)

    Albo pójść na całość. Stanąć przy kasie na stacji i płacić za tych,
    którzy chcą płacić gotówką :)

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-04-23 12:23:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 20 Kwi, 12:24, luc wrote:
    > Na www pojawił się regulamin tytułowej
    promocji:https://www.citibankonline.pl/retail/files/
    citiblue/promocje/Regulami...

    > Dostał ktoś SMSa?

    Ja nie, a szkoda - przydalby sie cashback :(
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2012-05-24 10:47:58
    Od: luc <b...@g...net>

    Znowu zrobili promocję, tym razem 20% cashbacku:

    https://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue/
    promocje/Regulamin_promocji_Zatankuj_paliwo_20_proce
    nt_cashback.pdf

    Dostał ktoś tego SMSa ostatnio?

    pzdrwm
    luc