  • 1. Data: 2005-06-15 07:52:38
    Temat: KK Citi i przelew z karty
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    cze,
    mam pytanie czy za przelanie pieniedzy z KK pobiera prowizje tak jak wyplate
    z bankomatu czy jako transakcja bezgotowkowa ??

    dzieki za odp

  • 2. Data: 2005-06-15 13:33:24
    Temat: Re: KK Citi i przelew z karty
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > cze,
    > mam pytanie czy za przelanie pieniedzy z KK pobiera prowizje tak jak
    > wyplate z bankomatu czy jako transakcja bezgotowkowa ??
    >
    > dzieki za odp

    http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_s_to
    ip.pdf

    przez cbol i ivr przelewasz z kk bezpłatnie, w citiphone 0,5% kwoty nie
    mniej niż 7lpn - od przelewów z kk nie sa pobierane prowizje jak za wypłatę
    gotówki

  • 3. Data: 2005-06-15 21:31:33
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > przez cbol i ivr przelewasz z kk bezpłatnie, w citiphone 0,5% kwoty nie
    > mniej niż 7lpn - od przelewów z kk nie sa pobierane prowizje jak za
    > wypłatę gotówki
    nastepne pytanie od kiedy pobiora odsetki od przelewu od dnia zlecenia
    przelewu czy od dnia rozliczeniowego KK ??
    dzieki za odp

  • 4. Data: 2005-06-16 07:18:39
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Zdzislaw <z...@u...pl> napisał(a):

    > nastepne pytanie od kiedy pobiora odsetki od przelewu od dnia zlecenia
    > przelewu czy od dnia rozliczeniowego KK ??
    > dzieki za odp

    odsetki od gotówki są naliczane od daty dokonania transakcji

  • 5. Data: 2005-06-16 23:04:25
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > odsetki od gotówki są naliczane od daty dokonania transakcji
    jeszcze raz Wielkie dzieki !!!