  • 1. Data: 2009-07-10 16:06:30
    Temat: KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Przyzwyczajony do KK mBanku chciałem zmienić limit transakcji
    gotówkowych dla KK Citi. Dzwonię więc na Citi Phone i dowiaduję się, że
    nie ma takiej możliwości. Średnio mi się to podoba.. Czyli jeśli kilku
    dryblasów mnie przydyba i wyciągną odemnie PIN to wyczyszczą mi kartę z
    całego dostępnego limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie
    obejmie ponieważ to transakcja z użyciem ujawnionego PINu?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-07-10 16:14:01
    Temat: Re: KK Citi - jak zablokowac wyplate z bankomatu?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kranu" <k...@l...pl> wrote in message
> [...]
    > przydyba i wyciągną odemnie PIN to wyczyszczą mi kartę z całego dostępnego
    > limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie obejmie ponieważ to

    to może mają chociaż pin "alarmowy" którego wprowadzenie "wypłaca" stówke i
    wzywa straż ogniową ?
    że tego jeszcze nikt nie opantentował...

    george

  • 3. Data: 2009-07-11 18:13:17
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    kranu <k...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > całego dostępnego limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie
    > obejmie ponieważ to transakcja z użyciem ujawnionego PINu?

    ich system pozwala zarówno na zwiekszenie jak i zmniejszenie limitow wyplat
    z atm, ale moze taka ich polityka albo trafiles na niedouczonego citiludka

  • 4. Data: 2009-07-12 18:38:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lip, 18:06, kranu <k...@l...pl> wrote:
> [...]
    > gotówkowych dla KK Citi. Dzwonię więc na Citi Phone i dowiaduję się, że
    > nie ma takiej możliwości. Średnio mi się to podoba..

    Ciekawe, bo nawet na wyciagu sa podane osobne limity dla transakcji
    gotowkowych i bezgotowkowych. Defaultowo limit gotowkowych jest
    ustawiony na 50% przysnanego limitu. Ja kiedys mialem ustawiony na
    100%, w wyniku akcji marketingowej, wiec na pewno nie jest on
    niezmienny.

> [...]
    > całego dostępnego limitu? I oczywiście żadne ubezpieczenie tego nie
    > obejmie ponieważ to transakcja z użyciem ujawnionego PINu?

    Eeeee... tego sie nie da obronic przed sadem. Ustawa jasno mowi, ze
    uzycie PINu, nie moze byc jedyna przeslanka do obciazenia posiadacza.

    MK

  • 5. Data: 2009-07-12 19:27:12
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Seba pisze:

    > ich system pozwala zarówno na zwiekszenie jak i zmniejszenie limitow wyplat
    > z atm, ale moze taka ich polityka albo trafiles na niedouczonego citiludka

    Właśnie zasugerowałem się pozycją "limit wypłat gotówkowych" w
    Citi-Online. Rozmawiałem z trzema osobami: Pierwsza nie wiedziała nic.
    Druga twierdziła, że w żadnym banku nie ma takiej możliwości. Trzecia,
    że nie da się tego zmniejszyć ale wszyscy maja limit wypłaty z bankomatu
    ograniczony do 2tys..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 6. Data: 2009-07-12 19:38:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kranu pisze:
> [...]
    > Druga twierdziła, że w żadnym banku nie ma takiej możliwości. Trzecia,
    > że nie da się tego zmniejszyć ale wszyscy maja limit wypłaty z bankomatu

    Mi kiedyś partyline Citi mówił, że można to zmniejszyć do zera (wypłaty
    gotówkowe). Nie skorzystałem, bo nawet ja nie znam pinu do swojej KK Citi.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-07-12 20:17:53
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Mithos pisze:

    > Mi kiedyś partyline Citi mówił, że można to zmniejszyć do zera (wypłaty
    > gotówkowe). Nie skorzystałem, bo nawet ja nie znam pinu do swojej KK Citi.

    Czyli co konsultant to inna wersja.. Czyli widze, ze w Citi jest jak w
    kazdym banku..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 8. Data: 2009-07-12 21:07:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    kranu pisze:
    > Czyli co konsultant to inna wersja.. Czyli widze, ze w Citi jest jak w
    > kazdym banku..

    Ostatnio zeszli na psy.

    --
    Mithos