-
1. Data: 2009-09-09 21:52:43
Temat: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: Michal <m...@n...org>
Witajcie
Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
dostępny w Citibank Online.
W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.
W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
(żeby nie było, że bujam):
EDYTUJ PROFIL
Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:
Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:
Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:
Tak
Zgoda na otrzymywanie
materiałów marketingowych :
Tak
A oto radosny email:
Drogi Kliencie,
milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.
Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.
Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.
W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
zachecamy do otworzenia zalacznikow.
Serdecznie pozdrawiamy,
Dzial Obslugi Klienta
Żadnych załączników.
Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
to mi niepotrzebny.
Macie jakieś uwagi i sugestie?
--
Michał
-
2. Data: 2009-09-09 22:35:51
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
Michal pisze:
> Witajcie
>
> Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
> zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
> jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
> dostępny w Citibank Online.
> W dodatku email o treści wyjątkowo dołującej, że jeśli chcę, to mogę
> wyrazić chęć otrzymywania wyciągów na email.
>
> W tematyce komputerowej raczej jestem obeznany, jak coś to copy/paste
> (żeby nie było, że bujam):
>
> EDYTUJ PROFIL
> Szczegóły powiadamiania, wybrane przez Ciebie:
>
>
> Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
> Alternatywny adres e-mail:
> Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
> Załącz wyciąg online
> do e-maila powiadamiającego:
> Tak
>
> Zgoda na otrzymywanie
> materiałów marketingowych :
> Tak
>
> A oto radosny email:
>
> Drogi Kliencie,
>
> milo nam poinformowac, ze wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
> dostepny. Aby go obejrzec, prosze wejsc na strone Banku i zalogowac sie
> do Citibank Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi o
> autoryzacje przez podanie Nazwy Uzytkownika i hasla. Po zalogowaniu
> prosze wybrac opcje 'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'.
>
> Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na
> swoj adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych
> haslem. Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.
>
> Wszelkie zapytania dotyczace stanu rachunku prosze przesylac do nas
> uzywajac opcji Wiadomosci w Citibank Online. Dla pelnego
> bezpieczenstwa Panstwa danych, nie mozemy odpowiadac na pytania
> dotyczace rachunku uzywajac zewnetrznej poczty elektronicznej.
>
> W celu wzbogacenia dotychczasowej uslugi Wyciag Online do maila bedziemy
> dolaczac biezace informacje o ofercie Banku oraz materialy marketingowe.
> Jezeli sa Panstwo zainteresowani zapoznaniem sie z nasza oferta,
> zachecamy do otworzenia zalacznikow.
>
> Serdecznie pozdrawiamy,
> Dzial Obslugi Klienta
>
>
> Żadnych załączników.
>
> Dzieje się tak od kilku miesięcy. Ponieważ teraz mi bardziej zaczęło na
> tym zależeć- wycofalem i zrobiłem od nowa rejestrację do wyciągu online.
> Przedzwoniłem też na Citiphone- gość najpierw mnie poczęstował tekstami
> o niby programach antywirusowych blokujących załącznik (niemożliwe:
> wyciąg ma przychodzić na gmail, kiedyś zresztą przychodził) no i ponoć
> potwierdził z kolegą, że mam zaznaczoną na pewno tę opcję.
>
>
> Jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że wyciąg ostatnio oglądalem w
> systemie zanim jeszcze wysyłali maila powiadamiającego (bo sam wyciąg
> pojawia się 1-2 dni przed mailem) i system myśli, że skoro już pobrałem
> to mi niepotrzebny.
>
> Macie jakieś uwagi i sugestie?
>
Ja nawet emaila powiadamiajacego nigdy nie dostalem.
Rowniez ogladam wyciag juz w systemie dzien czy dwa po wygenerowaniu.
-
3. Data: 2009-09-10 05:42:07
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
news:h8987l$j1q$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
Alternatywny adres e-mail:
Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
Załącz wyciąg online
do e-maila powiadamiającego:
Tak
A haslo do wyciagu zdefiniowane?
MK
-
4. Data: 2009-09-10 06:10:22
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>
On 10 Wrz, 07:42, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w
wiadomościnews:h8987l$j1q$1@atlantis.news.neostrada.
pl...
>
> Podstawowy adres e-mail: d...@b...powiadomienie.dochodzi
> Alternatywny adres e-mail:
> Domyślny adres e-mail : d...@b...powiadomienie.dochodzi
> Załącz wyciąg online
> do e-maila powiadamiającego:
> Tak
>
> A haslo do wyciagu zdefiniowane?
>
U mnie podefiniowane i to nawet 2-krotnie.
bo juz raz usunalem mailowe i po przyjsciu wyciagu papierowego
zalozylem ponownie.
Reklamy od nich dochodza, zyczenia swiateczne...tylko wyciagi nie.
-
5. Data: 2009-09-10 07:54:51
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: Roman Stopa <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl>
Dnia Wed, 09 Sep 2009 23:52:43 +0200, Michal napisał(a):
> Macie jakieś uwagi i sugestie?
Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy pdf
nie przychodzi. Ciekawe.
Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...
--
RS
-
6. Data: 2009-09-10 08:11:01
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 10 Sep 2009 09:54:51 +0200, Roman Stopa napisał(a):
> Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy
> pdf nie przychodzi. Ciekawe.
> Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...
Jeżeli nie było żadnych transakcji w danym okresie rozliczeniowym, to
wyciąg się nie generuje.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
7. Data: 2009-09-10 08:11:32
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Thu, 10 Sep 2009 09:54:51 +0200, Roman Stopa napisał(a):
>> Macie jakieś uwagi i sugestie?
>
> Hmm. Właśnie sobie uzmysłowiłem że do mnie faktycznie od kilku miesięcy
> pdf nie przychodzi. Ciekawe.
> Dziś 10, to "na dniach" powinienem dostać swój wyciąg. Zobaczymy...
Do mnie regularnie przychodzi.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
8. Data: 2009-09-10 20:05:50
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: kranu <k...@l...pl>
Michal pisze:
> Witajcie
>
> Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
> zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a przychodzi
> jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy wyciąg i jest
> dostępny w Citibank Online.
> [...]
> Macie jakieś uwagi i sugestie?
Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam
ustawione żeby był on w załączniku.
--
pozdrawiam,
Kranu
-
9. Data: 2009-09-10 20:23:25
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: Michal <m...@n...org>
kranu pisze:
> Michal pisze:
>> Witajcie
>>
>> Ktoś z Was spotkał się z takim problemem? W systemie mam na 200%
>> zaznaczone, że chcę wyciągi na email (i należy je dołączać) a
>> przychodzi jedynie email powiadamiający, że wygenerował się nowy
>> wyciąg i jest dostępny w Citibank Online.
>> [...]
>> Macie jakieś uwagi i sugestie?
>
> Ja również dostaję tylko powiadomienie o nowym wyciągu chociaż mam
> ustawione żeby był on w załączniku.
>
To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to
konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś
technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję
swój przypadek.
Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank
Online- kolejny problem, niestety.
--
Michał
-
10. Data: 2009-09-11 06:55:41
Temat: Re: KK Citi- wyciagi na email nie przychodza
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 10 Sep 2009 22:23:25 +0200, Michal napisał(a):
> To jak widać grubsza sprawa. Jak za miesiąc nie zacznie działać to
> konkretniej zajmę się tematem- poproszę w CitiPhone o email kogoś
> technicznego i prześlę mu referencję do naszego wątku + udokumentuję
> swój przypadek.
>
> Echo naszej poprzedniej dyskusji nt niedoskonałości systemu Citibank
> Online- kolejny problem, niestety.
Znajomy potrzebował wyciąg do przeniesienia karty. Zrobił jedną
transakcję, ale na email nic nie przyszło (miał chyba rozliczenie 4 dnia
miesiąca). Przez www zamówił wyciąg papierowy, ale mu odpisywali, że za
darmo można tylko do 3 m-c zamówić a powyżej płatne to jest 20pln, czyli
tak jakby system nie widział ostatniej transakcji i wyciągu (od kilku
miesięcy miał zerowe wyciągi z powodu nie używania karty). Zadzwonił na
partyline i zamówił wyciąg papierowy, za ostatni miesiąc. Jakoś wczoraj
mi to mówił i właśnie wczoraj też dostał wyciąg na email.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide