  • 1. Data: 2011-02-26 20:52:39
    Temat: KK Citibank MC World - sa jakies kruczki?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy ktos z Was przegladal juz moze oferte KK Citibank MC World? Sa
    jakies kruczki ktorych na pierwszy rzut oka nie widac?

    Warunki calkiem ok - dozywotnio karta bezplatna, cashback 0,5% (tylko
    ze bonami po 50 pln, a nie co miesiac 0,5% od obrotu). Karta calkiem
    ladna ;)

    Ma ja juz ktos?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-02-27 13:30:07
    Temat: Re: KK Citibank MC World - sa jakies kruczki?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-02-26 21:52, Rafal M wrote:
> [...]
    >
    > Warunki calkiem ok - dozywotnio karta bezplatna, cashback 0,5% (tylko
    > ze bonami po 50 pln, a nie co miesiac 0,5% od obrotu). Karta calkiem

    zlozylem wniosek, jak nie trzeba bedzie przedsawiac zaswiadczen to biore ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-02-28 08:24:18
    Od: pI <u...@1...pl>

    Sat, 26 Feb 2011 12:52:39 -0800 (PST), na pl.biznes.banki, Rafal M
    napisał(a):

    > Czy ktos z Was przegladal juz moze oferte KK Citibank MC World? Sa
    > jakies kruczki ktorych na pierwszy rzut oka nie widac?
    > Ma ja juz ktos?

    Mnie nie chcieli dać bo już mam u nich innego MC, na którym mogą mi
    zwiększyć limit (po przyniesieniu zaświadczenia o zarobkach), ale
    drugiej karty nie dostanę.

    --
    pI

  • 4. Data: 2011-02-28 16:19:36
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-02-27 14:30, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > zlozylem wniosek, jak nie trzeba bedzie przedsawiac zaswiadczen to biore ;)

    Bez papierków chyba się nie uda:
    https://www.online.citibank.pl/world/#/faq

    Przy zatrudnieniu na umowę o pracę, wystarczy przedstawić kopię dowodu
    osobistego oraz zaświadczenie o zarobkach od swojego pracodawcy
    na specjalnym formularzu bankowym. W przypadku pozyskiwania dochodów w
    inny sposób zadzwoń pod numer 0 801 123 123 aby dowiedzieć się więcej o
    wymaganych dokumentach.

  • 5. Data: 2011-02-28 21:42:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-02-28 17:19, osa wrote:

> [...]
    > na specjalnym formularzu bankowym. W przypadku pozyskiwania dochodów w
    > inny sposób zadzwoń pod numer 0 801 123 123 aby dowiedzieć się więcej o

    PRzed kryzysem dostalem na oswiadczenie ;)
    mam u nich konto, inna KK, zobaczymy. Jak beda chciec zaswiadczenie, to
    dam sobie spokoj :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 6. Data: 2011-03-01 07:32:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:42:45 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > PRzed kryzysem dostalem na oswiadczenie ;) mam u nich konto, inna KK,
    > zobaczymy. Jak beda chciec zaswiadczenie, to dam sobie spokoj :)

    Ja w styczniu, już po wejściu T, testowałem kk jubileuszową i bez żadnych
    zaświadczeń chcieli mi dać bodajże 7k pln. Nie miałem wtedy u nich nic i
    dalej nic nie mam.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-03-03 21:49:09
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 08:32, xbartx pisze:

    > Ja w styczniu, już po wejściu T, testowałem kk jubileuszową i bez żadnych
    > zaświadczeń chcieli mi dać bodajże 7k pln. Nie miałem wtedy u nich nic i
    > dalej nic nie mam.

    Na stronie piszą że wymagają zaświadczenia o zarobkach, a pytałem
    wczoraj przelotem w oddziale i panienka 2x potwierdziła że nie jest
    wymagane... proponowała żebym od razu złożył wniosek ale nie
    skorzystałem bo się spieszyłem ;) Macie jakieś doświadczenia z ostatnich
    dni (tygodni) w tej kwestii?

    Mam jeszcze dwa pytanka:

    1. Czy wniosek i umowę podpisuje się przy jednej wizycie czy trzeba
    więcej wycieczek odbyć, aby najpierw zawnioskować, potem dumają nad
    zdolnością i na koniec kolejna wizyta aby podpisać umowę?
    2. Karta przychodzi listem zwykłym, poleconym czy kurierem? A może
    wybijają kartę od ręki jak to kiedyś u nich było?

    Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam!