  • 1. Data: 2007-10-13 18:35:53
    Temat: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jak najprosciej w Citi podwyzszyc limit ? Obroty na karcie nie byly
    niestety wysokie. Przez 10 miesiecy wydalem niecale 10k.

    Jednakze z karty jestem zadowlony min. ze wzgledu na fajny system
    rabatowy. Przez te 5 % rabaty w sumie zaoszczedzilem jakies kilkaset
    zloty przez okres uzywania karty.

    Czy zgloszenie checi rezygnacji cos tutaj pomoze ? Czy zaproponuja jakis
    wiekszy limit ? Jak bylo u was ?

    Ewentualnie czy moze pod koniec roku uzywania karty bank sam dzwoni i
    proponuje podwyzszenie limitu ?

    Jakas inna metoda ?

    Karte dostalem na dowod i jak na to co obecnie daja inne banki na ladne
    oczy to limit na Citi mam niestety zbyt maly (najnizszy ze wszystkich
    jakie mam na KK).

    Zaznaczam, ze nie chce jakos szczegolnie dostarczac do banku roznych
    papierow z miejsca zatrudnienia.

    Jako, ze z koncem stycznie pobiora mi oplate za kolejny tok uzytkowania
    karty, tak czy inneczej bede zglaszal chec rezygnacji. Zastanawia mnie
    tylko czy wraz z propozycja niepobierania oplaty rocznej (licze ze z
    czyms takim wystapia) proponuja takze podwyzszenie limitu, jesli tak to
    o ile ?

    Chetnie poslucham waszych doswiadczen w tej dziedzinie.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-10-13 19:02:26
    Temat: Re: KK Citibank - podwyzszanie kimitu
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Je eli to karta srebrna, to spokojnie zostaniesz zwolniony z op aty
    rocznej przy takim obrocie.
    W moim przypadku Citi sam podnosi limit bez pytania o 20%.

  • 3. Data: 2007-10-13 20:25:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Je eli to karta srebrna, to spokojnie zostaniesz zwolniony z op aty
    > rocznej przy takim obrocie.

    Zwykla, srebrna.

    > W moim przypadku Citi sam podnosi limit bez pytania o 20%.

    20 % to tak srednio mnie interesuje. Przy takim limicie to sa jakies
    grosze. Potrzebuje jakies 100 % wiecej, zeby chociaz czesciowo zblizyc
    sie do tego co mam na innych KK.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-10-13 21:26:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > to sprobuj sie pofatygowac do nich np telefonicznie, sami zwiekszaja co
    > jakis czas , ale nie o 100% od razu
    > faktycznie na starcie mialem mniejsze limity w Citi niz np w Lukasie, ale po
    > tych 3-4 latach limity sa juz podobne, choc o to nie prosilem :)
    > wiec sprobuj samemu przyspieszyc

    Dzwonilem. Odp. "nie da sie". To samo z oplata roczna. "Nie ma takiej
    opcji ze nie pobieramy oplaty rocznej".

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-13 21:34:14
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

  • 6. Data: 2007-10-13 22:17:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Dzwonilem. Odp. "nie da sie". To samo z oplata roczna. "Nie ma takiej
    > opcji ze nie pobieramy oplaty rocznej".
    >
    > --
    > Mithos

    Oj da się...Jeżeli chcesz samodzielnie zwiększyć limit to musisz wysłać
    zaświadczenie o zarobkach na ul. Goleszowską. Mnie 2 tygodnie temu
    zwiększyli o 50% - sami z siebie. Nie wiem czy z powodu obrotów
    (wykorzystywałem przyznany limit w 80%) czy dlatego, że przy każdej okazji
    jak do mnie dzwonili (jakieś kredyty gotówkowe itp...) to pytałem o
    zwiększenie limitu na kk.

    A zwolnienie z opłaty? Jak aktywnie korzystasz z karty to nie powinno być z
    tym problemu. Zadzwoniłem w 11 miesiącu posiadania karty i zwolnili mnie
    dożywotnio z opłaty (za kilka miesięcy dopytam się czy jest tak w istocie).
    Gdyby mnie nie zwolnili to zrezygnowałbym z niej...

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-10-14 05:24:52
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Dzwonilem. Odp. "nie da sie".
    byc moze, jak napisalem, mi sami podwyzszali , ale chyba dopiero po 2 latach

    >To samo z oplata roczna. "Nie ma takiej opcji ze nie pobieramy oplaty
    >rocznej".

    hehe, tu da sie, sam nie place chyba od zawsze, nawet ostatnio 2 goldy
    przyslali bez oplat (ten drugi to dodatkowa,za ktora nigdy nic nie zaplace)

  • 8. Data: 2007-10-14 06:28:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > dożywotnio z opłaty (za kilka miesięcy dopytam się czy jest tak w istocie).
    > Gdyby mnie nie zwolnili to zrezygnowałbym z niej...

    Innymi slowy mam zadzwonic i powiedziec ze chce zrezygnowac ? Wczesniej
    mam splacic cale zadluzenie ? :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-10-14 06:38:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > po co od razu rezygnowac, zadzwon, upewnij sie ze masz zaplacic za nastepny
    > rok, jesli tak to popros o odzwonienie osoby, z ktora mozesz negocjowac cene
    > uzasadnij swoje argumenty i po bolu

    Dzwonilem. Powiedziano, ze nie zwalniaja z oplaty.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-10-14 06:43:48
    Od: "Damian" <x...@o...pl>