-
1. Data: 2010-02-16 09:22:30
Temat: KK Deutsche Bank - opinie
Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
Witam,
W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
określonych branżach.
Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
grupie :))) ?
Pozdrawiam
scholastyk
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2010-02-16 10:50:22
Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 16 Lut, 10:22, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
wrote:
> Witam,
>
> W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
> można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
> określonych branżach.
>
> Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
> Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
> Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
> Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
>
> I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
> ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
> prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
> grupie :))) ?
>
> Pozdrawiam
> scholastyk
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl
Kartę używałem przez rok. Miałem Golda.
Założyłem ją jak tylko się pojawiły na rynku.
Samo użytkowanie karty było ok.
Problem pierwszy pojawił się z podglądem do salda.
W systemie nie generowała się data i kwota spłaty.
Na moją reklamację pierwszą, odpwiedziano mi, że mogę saldo oglądać w
systemie transakcyjnym.
Na powtórną reklamację, że treść reklamacji nie jest adekwatna do
treści reklamacji, odpowiedziano mi, że mogę zamówić wyciągi dodatkowe
za 5 zł
Na moją prośbę o odpowiedź osoby po studiach, bo w Krakowie takich nie
brakuje, dopiero mnie przeprosili na błędy w systemie transakcyjnym.
Naprawa trwała od tego momentu ponad miesiąc, w sumie 4 pełne
miesiące.
Przetestowałem u nich serwis concierge i pakiet assistance. Porażka w
stosunku do innych firm. Przez 6 godzin ustalali serwisanta.
Usługi dodane - nieciekawie. Może się polepszyło.
Reklamacje - sztampowe odpowiedzi z szablonu, nie czytają co klient
pisze w reklamacjach.
Użytkowanie karty tj. płacenie. Tak samo jak w innych bankach. Blokady
się pojawiały, ale tylko co do kwoty. Obecnie jak jest nie powiem, bo
kartę oddałem w październiku tego roku.
Od czasu do czasu mają akcje promocyjne, rabaty, posiadacze karty mogą
kupić luksusowe towary po atrakcyjnych cenach.
Prezent powitalny - porządne pióro.
-
3. Data: 2010-02-16 23:26:33
Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
Od: Don Pedro <D...@o...pl>
On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
> Witam,
>
> W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
> można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
> określonych branżach.
>
> Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
> Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
> Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
> Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
>
> I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
> ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
> prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
> grupie :))) ?
>
>
> Pozdrawiam
> scholastyk
>
Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam
czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy...
1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie
zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank
udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez
jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie
radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości
zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku
możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli,
pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego
się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś
dodatki to nie będzie się nimi obciążonym...
2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w
internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak
napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to
wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im
zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu
w systemie internetowym...
3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko
zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem.
--
Wariat ;)