  • 1. Data: 2010-01-13 21:51:21
    Temat: KK Eurobank VISA Premium Club - czy jest jakas promocja
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    witam

    wiem że w zeszłym roku w zależności od karty dawali chyba 3000 czy 5000 pkt
    premium club

    chciałam sprawdzic czy teraz tj. w 2010 r. jest taka promocja ale na ich
    stronie wisi stary regulamin

    ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

  • 2. Data: 2010-01-28 20:37:30
    Od: "johnzestanow" <zebolekszczerbolek@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    najlepiej to iśćdo oddziału i się wypytać :) będzie wszystko wiadomo od razu co i jak

  • 3. Data: 2010-01-29 11:49:36
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    no to cię zdziwie

    w oddziale eurobanku niestety babka nic nie wiedziała odesłała mnie do premium
    club - a w premium club nic nie wiedzieli odesłali mnie do eurobanku

    no i co mądralo

  • 4. Data: 2010-01-29 12:04:31
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Sty, 12:49, " " <w...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > club - a w premium club nic nie wiedzieli odesłali mnie do eurobanku

    Nie sądzę, żeby była jakaś promocja, przecież jeszcze trwa promocja do
    końca miesiąca. Myślę, że coś dopiero na wiosnę będzie.ciekawszego
    jak sprawdzą efekty obecnej promocji. Promocji nie robi się dla
    promocji, tylko dla osiągnięcia konkretnych wyników przez bank. Każdy
    wniosek o nastepną promocję przecież musi być podparty danymi
    finansowymi z poprzednich promocji. Ile kosztowała promocja, jakie
    efekty i ogólna konkluzja, że warto powtórzyć akcję promocyjną.

  • 5. Data: 2010-03-01 19:19:53
    Od: arpo <o...@w...pl>

    Nowa promocja jest taka, że nie będzie już żadnych wspólnych promocji
    Eurobanku i Statoil ;)
    http://www.premiumclub.pl/o_programie,karta_premium_
    club_eurobank.xml

    Naprawdę szkoda, w ostatniej ich wspólnej promocji zarobiłem bez
    problemów na zakupach 8000 pkt...

  • 6. Data: 2010-03-01 21:36:22
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    a ja 16.000pkt, bo 8000 na głównej i 8000 na dodatkowej (darmowej zresztą).
    Dziwne, bo paliwo na Statoil za 100zł "kosztuje"4800pkt, więc w sumie grubo
    ponad 300zł dali, by po 3 miesiącach zrezygnować z produktu... dziw.