  • 1. Data: 2006-08-26 15:07:45
    Temat: KK Fotokarta Fortis Banku- umowa ?
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Dostałem do podpisania umowę na Fotokartę a w niej taki zapis:
    "Posiadacza Karty Głównej obciążają Transakcje dokonane na
    odległość bez fizycznego przedstawienia Karty lub elektronicznej
    identyfikacji Posiadacza Karty za pomocą Kodu PIN lub bez złożenia
    przez Posiadacza Karty własnoręcznego podpisu na dokumencie
    obciążeniowym"

    I teraz pytanie, jak to tłumaczyć? Wiadomo, ze posiadacza
    obciążają takie transkacje a nie np. sąsiadke posiadacza ;) Ale czy
    czasem nie jest podobnie jak w Raiffeisen Banku, że reklamacja
    transakcji na odległość jest z góry odrzucana? Mam 10 dni aby
    wypowiedzieć umowę a jeśli tak tłumaczyć ten punkt umowy to zrobie
    to czym prędzej.

  • 2. Data: 2006-08-27 12:39:47
    Temat: Re: KK Fotokarta Fortis Banku- umowa ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "grzechu"
    > (...) Wiadomo, ze posiadacza
    > obciążają takie transkacje a nie np. sąsiadke posiadacza ;)

    ale normalne transakcje potwierdzasz podpisem a tych nie
    i dlatego o nich wspomnieli. Jak by tego nie napisali to
    pewnie w mocy pozostalby inny punkt, ktory mowi o podpisaniu
    paska po operacji i teoretycznie nie moglbys robic operacji
    internetowych.
    Z reklamacjami jest OK
    *** blad ***