  • 1. Data: 2006-02-15 15:53:00
    Temat: KK Getin - zwolnienie z opłaty
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Witam

    KK jest zwolniona z opłat za używanie, jeżeli w ciągu miesiąca dokona
    się zakupów o wartości powyżej 100 zł

    Przez miesiąc należy rozumieć miesiąc kalendarzowy czy też dany okres
    rozliczeniowy????

    Ciekawi mnie też, czy przelewy z rachunku KK na inny rachunek wliczają
    się do tych 100 zł czy też nie??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-02-15 17:03:33
    Temat: Re: KK Getin - zwolnienie z opłaty
    Od: SebCz <b...@a...pl>

> [...]
    > rozliczeniowy????

    Rozliczeniowy.

    > Ciekawi mnie też, czy przelewy z rachunku KK na inny rachunek wliczają

    Zakupy to nie wypłata gotówki, a oni przelew traktują jako wypłatę
    gotówkową.

    SebCz

  • 3. Data: 2006-02-15 17:34:52
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    SebCz napisał(a):

    > Rozliczeniowy.

    Z TOiP:

    1 W przypadku, gdy w ciągu miesiąca kalendarzowego nie zostaną
    rozliczone transakcje bezgotówkowe na kwotę minimum 100,00 zł, wówczas
    miesięczna opłata za obsługę karty pobierana jest w wysokości 5,00 zł.

    > Zakupy to nie wypłata gotówki, a oni przelew traktują jako wypłatę
    > gotówkową.

    Z regulaminu:

    9. Z rachunku karty można dokonywać przelewów na dowolny rachunek.
    Przelewy takie traktowane są jak transakcje bezgotówkowe.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2006-02-15 19:27:34
    Od: SebCz <b...@a...pl>

> [...]
    >
    > 9. Z rachunku karty można dokonywać przelewów na dowolny rachunek.
    > Przelewy takie traktowane są jak transakcje bezgotówkowe.

    Ups, pomyliłem całkowicie banki :) Tak to jest jak człowiek ufa swojej
    pamięci a korzysta z różnych banków i kart. Byłem święcie przekonany, że
    jednak jest tak jak napisałem... Może dlatego że mam okres rozliczeniowy
    zaraz na początku miesiąca i mi się pokrywa...

    SebCz

  • 5. Data: 2006-02-15 22:19:12
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał(a):

> [...]
    >
    > 9. Z rachunku karty można dokonywać przelewów na dowolny rachunek.
    > Przelewy takie traktowane są jak transakcje bezgotówkowe.

    dzięki

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2006-02-17 14:46:21
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    sandokan napisał(a):

    > dzięki

    No dobra. A teraz pytanie za 100 punktów: Gdzie jest haczyk? Przeglądam
    tą ofertę i wygląda mi to zbyt pięknie. Za 4,50 PLN/mies. można mieć
    kartę z możliwością dowolnych przelewów. Czy kwoty przelewów wchodzą do
    GP tak samo, jak płatności kartą? Tego jakoś nie mogę nigdzie wyczytać.

  • 7. Data: 2006-02-17 21:00:32
    Od: sandokan <l...@w...pl>

> [...]

    > kartę z możliwością dowolnych przelewów. Czy kwoty przelewów wchodzą do
    > GP tak samo, jak płatności kartą? Tego jakoś nie mogę nigdzie wyczytać.

    przelewy z karty są traktowane jako transakcje bezgotowkowe z okresem
    GP. I tak właśnie planuję robić, zostawiam sobie ok. 200 zł i co miesiąc
    całą pozostałą sumę przelewam na konto. Ok. 24 dni mam za darmo kredyt
    (prawie za darmo, niestety przymusowe ubezpieczenie 4,50 zL ;-((( )

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2006-02-17 23:57:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    sandokan napisał(a):

> [...]
    > całą pozostałą sumę przelewam na konto. Ok. 24 dni mam za darmo kredyt
    > (prawie za darmo, niestety przymusowe ubezpieczenie 4,50 zL ;-((( )

    W tej kwestii polecam Raiffeisena. MC Fifa ma GP do 51 dni, opłata
    roczna to 25zł, ubezpieczenie nieobowiązkowe, przelewy są darmowe i
    traktowane jako operacje bezgotówkowe (tzn. w regulaminie nie ma nic na
    temat ich traktowania, jest jednak definicja operacji gotówkowych i nie
    mieści się w niej przelew). W połączeniu z takim samym limitem
    kredytowym w koncie osobistym daje to niemalże darmowy kredyt (spłata
    karty w ramach GP, następnego dnia przelew na konto: odsetki od kredytu
    w koncie naliczone za jeden dzień, na karcie brak odsetek).

    Marek

  • 9. Data: 2006-02-18 16:03:25
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    MarekM napisał(a):
> [...]
    > traktowane jako operacje bezgotówkowe (tzn. w regulaminie nie ma nic na
    > temat ich traktowania, jest jednak definicja operacji gotówkowych i nie

    Ale jest w TOiP.

  • 10. Data: 2006-02-18 17:35:32
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    > Ale jest w TOiP.

    A to nowość: w taryfie sprzed 15.02. o ile dobrze pamiętam nie było
    takich zapisów, co więcej - nie naliczali również odsetek (specjalnie
    sprawdziłem). Widocznie wcześniej się "nie zorientowali".

    W takim razie przepraszam za wprowadzanie w błąd.

    Marek