  • 1. Data: 2010-09-28 19:57:24
    Temat: KK KIS - pytanie
    Od: Marek <z...@c...eu>

    W umowie ramowej Openonline w rozdziale o karcie KIS jest napisane, że
    przelewy z rachunku karty są traktowane jako transakcje bezgotówkowe.
    Czy to jest równoważne z tym, że te kwoty są sumowane z innymi
    bezgotówkowymi płatnościami kartą za towary i usługi?

    Umowa ramowa rozdział IIID paragraf 5pkt6.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2010-09-28 20:10:18
    Temat: Re: KK KIS - pytanie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:57:24 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > bezgotówkowymi płatnościami kartą za towary i usługi?
    >
    > Umowa ramowa rozdział IIID paragraf 5pkt6.

    Ogólnie dla kk są transakcja bezgotówkowe i gotówkowe i o ile mi wiadomo
    chyba nie ma bardziej szczegółowych podziałów tych dwóch typów transakcji.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-09-28 20:19:00
    Od: Marek <z...@c...eu>

    W dniu 2010-09-28 22:10, xbartx pisze:

    > Ogólnie dla kk są transakcja bezgotówkowe i gotówkowe i o ile mi wiadomo
    > chyba nie ma bardziej szczegółowych podziałów tych dwóch typów transakcji.

    Spotkałem się kiedyś z tym, że jedynie przelewy z rachunku kk mające na
    celu spłatę zadłużenia kk w innym banku traktowane są jako transakcje
    bezgotówkowe, wszystkie inne jako gotówkowe. W przywołanej umowie brak
    jest takowego podziału a brzmi to zbyt pięknie, stąd moje pytanie.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2010-09-28 20:24:46
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Ale pamiętaj, że za taki przelew jest pobierane bodajże 2,5% prowizji
    i dzięki temu ta opcja wcale nie jest taka wspaniała :)

  • 5. Data: 2010-09-28 20:31:57
    Od: Marek <z...@c...eu>

    W dniu 2010-09-28 22:24, Homzik pisze:
    > Ale pamiętaj, że za taki przelew jest pobierane bodajże 2,5% prowizji
    > i dzięki temu ta opcja wcale nie jest taka wspaniała :)

    Istotnie - "stoi" wyraźnie w TOiP. Dziękuję!

    --
    Marek

  • 6. Data: 2010-09-29 09:03:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 22:19:00 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > bezgotówkowe, wszystkie inne jako gotówkowe. W przywołanej umowie brak
    > jest takowego podziału a brzmi to zbyt pięknie, stąd moje pytanie.

    No i w czym problem? Jak sam przytaczasz masz jasny podział co jest
    transakcją gotówkową a co bezgotówkową.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-09-29 09:38:33
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    Homzik pisze:
    > Ale pamiętaj, że za taki przelew jest pobierane bodajże 2,5% prowizji
    > i dzięki temu ta opcja wcale nie jest taka wspaniała :)

    A czy dobrze rozumiem, ze KIS umożliwia darmowe wypłaty gotówki w
    bankomatach?

  • 8. Data: 2010-09-29 10:07:12
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Darmowe w tym sensie, że nie ma prowizji za wypłatę typu 5/7 zł jak w
    innych bankach. Odsetki będą naliczane, ale w razie awaryjnej sytuacji
    można wypłacić gotówkę z bankomatu, a zaraz później zrobić przelew na
    odrobinę większą kwotę (np. wypłacamy 100 zł z bankomatu, a robimy
    przelew na 101 zł) i cała operacja wyjdzie dość tanio. Ja kiedyś
    wypłaciłem awaryjnie 20 zł to naliczyli mi chyba kilkanaście groszy
    odsetek.

  • 9. Data: 2010-09-29 11:05:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 03:07:12 -0700, Homzik napisał(a):

> [...]
    > przelew na 101 zł) i cała operacja wyjdzie dość tanio. Ja kiedyś
    > wypłaciłem awaryjnie 20 zł to naliczyli mi chyba kilkanaście groszy

    Było już na grupie nie raz jak używać KIS do całkowicie bezpłatnych
    wypłata z bankomatów.

    --
    xbartx