eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Mille - zmiany
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2011-04-05 16:16:07
    Temat: KK Mille - zmiany
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w Mille:
    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY
    _List_zmiany_w_regulaminie_03-2011_909721.pdf.

    Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje
    "spłata zadłużenia w innym banku")..


  • 2. Data: 2011-04-05 17:11:04
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 18:16, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w
    Mille:http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL
    /KARTY_List_zmiany_w_re....
    >
    > Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje
    > "spłata zadłużenia w innym banku")..

    Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

    MK


  • 3. Data: 2011-04-05 17:18:12
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:18414343-f9ec-4974-9cf3-2d40a4c1a3b4@z3
    1g2000vbs.googlegroups.com...

    > Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

    Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii
    szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK z 30
    dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na niekorzyść
    (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille działa
    zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się to zmieni
    nie wiadomo).


  • 4. Data: 2011-04-05 18:00:34
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-05 19:18, MarekZ pisze:
    > Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii
    > szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK
    > z 30 dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na
    > niekorzyść (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille
    > działa zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się
    > to zmieni nie wiadomo).

    Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.
    Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować
    zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to
    jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej"
    odmiany :)


  • 5. Data: 2011-04-05 18:18:12
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-05 20:00, Simple Man pisze:
    > Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.
    > Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować
    > zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to
    > jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej"
    > odmiany :)

    Ja kilka lat temu zastrzeglem swojego zlotego amexa jakis chwile przed
    pobraniem oplaty. Po paru dniach zadzwonili i zaproponowali taka sama
    nowa karte za darmo. A obroty byly naprawde mizerne.


  • 6. Data: 2011-04-05 18:40:23
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

    nie moge sie zgodzic
    w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
    karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
    zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z
    ktorego nic nie wynikalo
    rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat
    ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak
    pozostal

    o czym swiadczy to, ze bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na
    serio traktuje pisemne wypowiedzenie ?
    dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze
    cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie
    w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta



  • 7. Data: 2011-04-05 18:46:02
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:infnmq$m97$...@n...onet.pl...

    Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z
    opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę
    zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z
    niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim
    poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych
    przejść.


  • 8. Data: 2011-04-05 20:19:20
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z
    > opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę
    > zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z
    > niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim
    > poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych
    > przejść.

    jedno nie wyklucza drugiego, a lacznie daje obsluge na srednim poziomie :)
    Ty widocznie trafiles na czlowieka, ktory byl zainteresowany zalatwieniem
    sprawy
    ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu
    transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem



  • 9. Data: 2011-04-05 20:38:44
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-04-05 22:19, brum pisze:

    > ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu
    > transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem

    W banku (a zwłaszcza tym) obok Procedury stoi się na baczność :-)


  • 10. Data: 2011-04-06 08:13:55
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 5 Apr 2011 20:40:23 +0200, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    >> Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.
    >
    >nie moge sie zgodzic
    >w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
    >karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
    >zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z
    >ktorego nic nie wynikalo
    >rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    >zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat

    u mnie tak samo. Z tą różnicą, że ja pozostawiłem sobie ich MC.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1