  • 1. Data: 2008-05-01 15:37:45
    Temat: [KK]Multibank - platnosc online CVV
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Z cyklu ciekawostki :)

    W poniedzialek dokonalem zakupu KK Multi online. Nie podalem kodu CVV
    (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-05-01 16:00:53
    Temat: Re: Multibank - platnosc online CVV
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Maj, 17:37, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    No i jak to mozna skomentowac? :(

  • 3. Data: 2008-05-01 18:37:25
    Temat: Re: [KK]Multibank - platnosc online CVV
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    imie i nazwisko ani adres nie jest w zaden sposób weryfikowane przez
    bank, kiedyś ktos o tym pisał przy okazji reklamacji. A CVV nie zawsze
    jest konieczny.

  • 4. Data: 2008-05-01 19:47:34
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    Będzie za ciosem reklamacja?

    marekz

  • 5. Data: 2008-05-02 09:23:16
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 May 2008 17:37:45 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    Z tego co było na grupie i z tego co dobrze pamiętam to wystarczy tylko
    nr karty i data ważności i Twój eksperyment to potwierdza ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-05-03 07:01:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Będzie za ciosem reklamacja?

    Nie bardzo wiem co mialbym reklamowac skoro to ja placilem.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-03 07:02:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    > Z tego co było na grupie i z tego co dobrze pamiętam to wystarczy tylko
    > nr karty i data ważności i Twój eksperyment to potwierdza ;)

    Nastepnym razem podam zla date waznosci :)

    Niemniej jednak wszystkie dane potrzebne do platnosci online zostaja na
    potwierdzeniu u sprzedawcy, tak wiec jedyne co nas chroni przed fraudem
    to domniemana uczciwosc sprzedawcy.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-05-03 11:36:31
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

> [...]
    > potwierdzeniu u sprzedawcy, tak wiec jedyne co nas chroni przed fraudem to

    Normalnie, zgodnie z umową z Visa/MC, sprzedawca nie ma prawa przechowywać
    CVV2. Ale: (1) jak to sprawdzić, (2) z tego co piszesz CVV2 to psu na
    budę...

    k.

  • 9. Data: 2008-05-05 09:56:56
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    kashmiri <k...@i...pl> wrote:
    > Normalnie, zgodnie z umową z Visa/MC, sprzedawca nie ma prawa przechowywać
    > CVV2. Ale: (1) jak to sprawdzić, (2) z tego co piszesz CVV2 to psu na
    > budę...

    1. Niektórzy sprzedawcy korzystają z pośrednictwa renomowanych firm
    rozliczeniowych, którym można zaufać. Sprzedawca (a raczej jego
    komputer) nawet nie widzi numeru karty). W pozostałych przypadkach
    - faktycznie, kwestia zaufania.
    2. Nie każdy serwis wymaga podania CVV2.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 10. Data: 2008-05-06 18:44:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Mithos napisał(a):

> [...]
    > (specjalnie) oraz zrobilem blad w imieniu i nazwisku (tez specjalnie).
    > Wszystko przeszlo pieknie i ladnie (dzisiaj zakup jest juz rozliczony).

    Zapewne nie była to transakcja online, czyli nie zostałeś przekierowany na
    stronę operatora płatności. Dwa razy kiedyś się tak pomyliłem płacąc
    właśnie kartą Multibanku Visa Classic i system poinformował mnie, że
    transakcja nie doszła do skutku z powodu podania błędnego CVV2

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098