  • 1. Data: 2010-01-05 23:38:47
    Temat: KK Polbank Era 2w1 w Grecji :-)
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Czy ktoś osobiście testował ww.
    w zakresie płatności bezgotówkowych,
    jak również podejmowania pieniędzy z bankomatów
    w kraju macierzystym :-) ?

    Czy jest akceptowana np. do wypożyczenia samochodu ?

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-01-06 07:06:32
    Temat: Re: KK Polbank Era 2w1 w Grecji :-)
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.01.10 00:38, J_K_K pisze:
    > Czy ktoś osobiście testował ww.
    > w zakresie płatności bezgotówkowych,
    > jak również podejmowania pieniędzy z bankomatów
    > w kraju macierzystym :-) ?
    >
    > Czy jest akceptowana np. do wypożyczenia samochodu ?

    Tak czy siak, należy brać rezerwową.
    Chociażby do wypłat - założyć ROR i Visę w Polbanku - będzie tak samo
    dobry kurs.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2010-01-06 08:06:58
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    J_K_K wrote:
    > Czy ktoś osobiście testował ww.
    > w zakresie płatności bezgotówkowych,
    > jak również podejmowania pieniędzy z bankomatów
    > w kraju macierzystym :-) ?

    Placilem kilkanascie razy w kwietniu i bez zadnego problemu.
    W wielu roznych terminalach (w tym macierzystych Eurobankowych).
    Zadnych problemow ze karta nie ma chipa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-01-06 11:29:34
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 00:38, J_K_K pisze:
    > Czy ktoś osobiście testował ww.
    > w zakresie płatności bezgotówkowych,
    > jak również podejmowania pieniędzy z bankomatów
    > w kraju macierzystym :-) ?
    >
    > Czy jest akceptowana np. do wypożyczenia samochodu ?

    Ja testowałem KK Polbank zwykłą w płatnościach bezgotówkowych i nie było
    problemów zarówno w Grecji jak i krajach tranzytowych.

  • 5. Data: 2010-01-06 11:30:26
    Od: paranoix <p...@o...pl>

> [...]
    > jak również podejmowania pieniędzy z bankomatów
    > w kraju macierzystym :-) ?
    >
    > Czy jest akceptowana np. do wypożyczenia samochodu ?

    Ja testowałem KK Polbank w Grecji i nie było problemów z płatnościami
    bezgotówkowymi (również w krajach tranzytowych). W końcu polbank ma
    greckie korzenie :)

  • 6. Data: 2010-01-06 22:19:21
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W końcu polbank ma greckie korzenie :)

    Stąd ten kraj macierzysty :-)

    Jakąś rezerwową kartę będę na pewno miał ,
    natomiast zastanawia mnie,
    czy zagraniczne bankomaty "zajarzą",
    że karta jest i kredytowa i debetowa jednocześnie
    i pozwolą wybrać jako z debetowej, a nie kredytowej.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-01-07 06:50:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 06.01.10 23:19, J_K_K pisze:

> [...]
    > czy zagraniczne bankomaty "zajarzą",
    > że karta jest i kredytowa i debetowa jednocześnie
    > i pozwolą wybrać jako z debetowej, a nie kredytowej.

    Eeeee, to chyba działa tylko w Polbankowych bankomatach. I zapewne tylko
    w PL.

    --
    Pete