-
1. Data: 2011-01-01 00:58:45
Temat: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
Czołem Grupowiczom
Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby
złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w
końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już wykonuje.
Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił.
Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się
naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej KIS
i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i używa.
I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem
szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie
na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story jakie
to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych
formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek kiedyś
tam składała i został odrzucony.
Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż
poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został
odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że
wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były
weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku.
Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią zdefiniować
poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
szkoleń powinni po premii dostać.
Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-01-01 01:08:20
Temat: Re: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
On 12/31/2010 6:58 PM, Tomasz Opalski wrote:
> Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
> kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
> współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią zdefiniować
> poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
> szkoleń powinni po premii dostać.
>
A ja tam mam ich wszystkich w nosie.
Jak chcą to niech wrzucą kartę w kopertę i przyślą.
-
3. Data: 2011-01-01 03:22:29
Temat: Re: KK Polbank Era błąd formalny we wniosku
Od: "cv" <b...@w...pl>
Szczęśliwego Nowego Roku !
Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:iflu85$me$1@inews.gazeta.pl...
> Czołem Grupowiczom
> Ciekawa sytuacja spotkała moją żonę. Kiedyś udało mi się ją namówić żeby
> złożyła wniosek o KK Polbank Era, bo karta korzystna, a ostatnimi czasy w
> końcu się przekonała do płatności bezgotówkowych i trochę tego już
> wykonuje.
> Niestety Polbank pomimo niskiego wnioskowanego limitu, wniosek odrzucił.
> Oczywiście powodu odmowy podać podobno nie mogli. Żoneczka trochę się
> naburmuszyła, ale na szczęście w tym samym czasie Open zaproponował jej
> KIS
> i szybko przeprowadził całą procedurę, więc ostatecznie swoją KK ma i
> używa.
> I teraz ciekawostka. Kilka dni temu, w związku ze zmianą oferty wyprawiłem
> szanowną małżonkę ponownie, do Polbanku żeby zmigrowała konto mistrzowskie
> na pomagające. A tu dziewczyna w oddziale zaczyna jej sprzedawać story
> jakie
> to fajne KK ma Polbank i zachęcać do wzięcia Polbank Era, bez dodatkowych
> formalności. Na to żoneczka zrobiła wielkie oczy, bo przecież wniosek
> kiedyś
> tam składała i został odrzucony.
> Ostatecznie dziewczyna jej tą kartę wcisnęła i to z większym limitem niż
> poprzednio chciała, bo niby okazało się, że poprzedni wniosek został
> odrzucony tylko z powodu błędów formalnych. Jest to o tyle dziwne, że
> wniosek był składały osobiście w oddziale, więc wszystkie dane były
> weryfikowane i rejestrowane przez pracownika banku.
> Aż jestem ciekaw co z tego wyniknie, ale jak dadzą znowu ciała, to mi
> kobitka jak nic już centralnie nosa do góry podniesie i pewnie zakończy
> współpracę z Polbankiem. Ale jeśli pracownicy banku nie potrafią
> zdefiniować
> poprawnie wniosku, ewidentnie tracąc w ten sposób klientów, to HR i dział
> szkoleń powinni po premii dostać.
>
> Dużo Dobrego w Nowym Roku życzę
> Tomek
>
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/