  • 1. Data: 2005-09-23 17:22:24
    Temat: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Witam
    Zaproponowali mi Visa Nowa czy Eurocard National Geografic za darmo.
    Znacie jakieś minusy? Wiem, że VC Nova ma mniej, bo 44 dni na spłatę ale
    to mi nie przeszkadza.

    Mam obecnie EC z BP-H ale niedługo zapłaciłbym frycowe za wznowienie, a
    po co?

    Leszek

  • 2. Data: 2005-09-23 18:08:08
    Temat: Re: KK Raiffeisen - jakieś minusy?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-23 19:22- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Leszek, gdy pisał(a):
> [...]
    > to mi nie przeszkadza.
    >
    > Mam obecnie EC z BP-H ale niedługo zapłaciłbym frycowe za wznowienie, a

    Nie wiem co masz teraz ale k.k. National Geographic to nie jest
    Eurocard, ale Mastercard. W przypadku karty kredytowej nie ma to
    zasadniczego znaczenia.
    Ładne wzory kart. Podoba się pannom sprzedającym.
    Przyzwoite ubezpieczenia w czasie pobytu poza granicami kraju.
    Dostęp sieciowy bardzo toporny.
    Poza tym, karta jak karta. Gdybym nie potrzebował Mastera z
    rozpoznawalną marką, to znalazłbym tańszą w eksploatacji (bonusy) visę.
    W ogólnym rozrachunku visa w citibanku mniej mnie kosztuje, mimo że
    ubezpieczenie mastera tańsze

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-09-23 19:54:27
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "yayco" napisał

> [...]
    visę.
    > W ogólnym rozrachunku visa w citibanku mniej mnie kosztuje, mimo że

    Dzięki za odpowiedź.
    No własnie moi pracownicy dostali za cały rok opłatę za tu
    "ubezpieczenie" :)
    Nie aktywowali kart a teraz i tak zapłacą - chrzanić takie KK. Upewniłem
    się, że ubezpieczenie KK Raiffeisen National Geografic jest darmowe.

    W ogóle wygląda, że obsługa karty jest darmowa (jak w mojej obecnej
    srebrnej w BP-H). O co chodzi z tymi bonusami?
    Z resztą Vise tez dostanę z R - podzielili mi limit na 2 i jednej będę
    używał w kraju, a drugiej zagranicą (z ubezpieczeniem).

    Leszek

  • 4. Data: 2005-09-23 20:52:01
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-23 21:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Leszek, gdy pisał(a):

    > W ogóle wygląda, że obsługa karty jest darmowa (jak w mojej obecnej
    > srebrnej w BP-H). O co chodzi z tymi bonusami?

    Nic ważnego, po prostu Raiffeisen skąpi w systemie rabatowym, a moje
    dziecko zasadniczo wyrosło już ze Smyka. Przy mojej strukturze wydatków
    systemy rabatowe mają znaczenie (głównie psychologiczno - łagodzące).
    Natomiast wedle mojej wiedzy ubezpieczenie Protektor Plus nie jest
    bezpłatne, więcej nawet, właśnie zmieniają się zasady jego naliczania z
    kwotowych na procentowe, co przy większych limitach jest zasadniczo
    niekorzystne
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 5. Data: 2005-09-24 07:57:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Wiem, że VC Nova ma mniej, bo 44 dni na spłatę
    > ale to mi nie przeszkadza.

    Mi też nie, ale poczta coraz bardziej wydłuża czas dostarczania
    poczty.
    W efekcie wyciąg przychodzi w dniu spłaty lub tuż przed nim. Dla mnie
    jest to nie do zaakceptowania.
    Choć i tak to lepiej niż w Millenium, w którym wyciąg z karty nie
    dotarł wogóle !

    MichalL

  • 6. Data: 2005-09-24 08:10:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    yayco wrote:
    >Przy mojej strukturze
    > wydatków systemy rabatowe mają znaczenie (głównie psychologiczno -
    > łagodzące).

    Przepraszam za może zbyt intymne pytanie - z jakich sklepów/usług z
    rabatem w Citi korzystasz ? Mam problemy z identyfikacją marek na
    które wydaje na tyle dużo pieniędzy żeby to miało sens.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 7. Data: 2005-09-24 11:07:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 24 Sep 2005 09:57:34 +0200, "MichalL"
    <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:

    >Choć i tak to lepiej niż w Millenium, w którym wyciąg z karty nie
    >dotarł wogóle !

    O, widze, ze nie jestem sam. A moze to jest regula?
    Czy jest tu moze ktokolwiek, kto ma Vise Economic z Millennium bez
    konta i dostaje wyciagi?
    Bo w moim przypadku dostarczanie wyciagow z tej karty przekracza
    mozliwosci tego banku. Nie pomagaja reklamacje skladane przez net, nie
    pomagaja interwencje w oddziale.
    Wyciagu elektronicznego tez dla samej karty miec nie mozna, a historia
    transakcji dostepna w necie nie jest tozsama z wyciagiem.
    Od wielu lat korzystam z kart roznych bankow, to pierwszy przypadek,
    gdy bank nie jest w stanie dostarczyc mi wyciagu.

    PG

  • 8. Data: 2005-09-24 15:42:39
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-24 10:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    MichalL, gdy pisał(a):

    > Przepraszam za może zbyt intymne pytanie - z jakich sklepów/usług z
    > rabatem w Citi korzystasz ? Mam problemy z identyfikacją marek na
    > które wydaje na tyle dużo pieniędzy żeby to miało sens.

    Głównie Promenada w Warszawie, gdzie są specjalne zniżki dla Citi nawet
    w takich sklepach, które normalnie rabatów nie uwzględniają. A ja mam
    niedaleko.
    A reszta jak się zdarzy, zwykle pytam przy kasie i wychodzi mi, że
    najczęściej mam zniżkę na Citi. Jakkolwiek dzisiaj kobiety kupowały w
    Tatuum i zniżka byłą na Rajfiego

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-09-24 15:43:22
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" napisał w wiadomości :
    > Od wielu lat korzystam z kart roznych bankow, to pierwszy przypadek,
    > gdy bank nie jest w stanie dostarczyc mi wyciagu.

    W moim przypadku jest podobnie. Ale ! Ja mam tam konto, tyle tylko, ze
    wybralem opcje nie powiazania karty z kontem i to Millennium rowniez
    wystarcza aby nie wysylac wyciagow. Po reklamacji - przychodza wraz z
    przeprosinami ale co z tego.
    darek

  • 10. Data: 2005-09-25 10:02:39
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > to nie do zaakceptowania.
    > Choć i tak to lepiej niż w Millenium, w którym wyciąg z karty nie dotarł

    Najlepiej żeby wyciągi elektroniczne były bezpłatne i skończyłyby się
    problemy ze zwykłą pocztą.