  • 1. Data: 2009-10-22 18:32:35
    Temat: KK alior pytanie o platnosc
    Od: "ert" <e...@o...ed>

    Witam przyklad karta kredytowa aliora z limitem 1000zl
    i teraz wplacam na nia kolejny 1000zl czy moge kupic cos w sklepie
    za 2000tys zlo czy tylko za 1000 i kolejnego dnia gdy nadplata splaci karte
    znow za 1000zl?
    Jezeli jenak 2000tys to czy cashback bedzie dla 1000zl czy 2000tys ?

  • 2. Data: 2009-10-22 18:49:04
    Temat: Re: KK alior pytanie o platnosc
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ert wrote:
    > Witam przyklad karta kredytowa aliora z limitem 1000zl
    > i teraz wplacam na nia kolejny 1000zl czy moge kupic cos w sklepie
    > za 2000tys

    Możesz (ale być może będziesz musiał podnieść sobie limit dzienny
    operacji - można samemu przez net).

    > Jezeli jenak 2000tys to czy cashback bedzie dla 1000zl czy 2000tys ?

    Od 2000.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-10-22 18:51:59
    Od: "ert" <e...@o...ed>

    > Możesz (ale być może będziesz musiał podnieść sobie limit dzienny
    > operacji - można samemu przez net).

    limitow dziennych nie mam infolinia twierdzi ze tylko za 1000zl moge cos
    kupic
    i kolejnego dnia jak sie splaci znow 1000zl ....no ale to infolinia :)
    wiec sam sprawdze :)

  • 4. Data: 2009-10-22 19:35:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ert wrote:

    > limitow dziennych nie mam

    Niewykluczone, że jednak masz. Musisz potestować, bo być może system
    interpretuje "brak limitu" jako równoważność "przyznanego limitu
    kredytowego" - i wtedy faktycznie się nie uda. Dlatego lepiej zmienić
    ręcznie na wyższy.

    > infolinia twierdzi ze tylko za 1000zl moge cos
    > kupic
    > i kolejnego dnia jak sie splaci znow 1000zl ....no ale to infolinia :)
    > wiec sam sprawdze :)

    Infolinia g* wie. Działa spoko - testowałem. :-)

    W danych na temat karty masz nawet rubrykę nadpłata. :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-10-23 05:45:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:51:59 +0200, ert napisał(a):

    > limitow dziennych nie mam infolinia twierdzi ze tylko za 1000zl moge cos
    > kupic
    > i kolejnego dnia jak sie splaci znow 1000zl ....no ale to infolinia :)
    > wiec sam sprawdze :)

    O ile pamiętam to można ustawić chyba coś takiego jak "do wysokości
    salda" czy jakoś tak, więc wtedy IMO transakcja na 2k pln powinna pójść
    na raz.

    --
    xbartx