  • 1. Data: 2009-09-29 16:07:14
    Temat: KK citek podniosl limity kredytowe
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ostroznie z zakupami ;)

  • 2. Data: 2009-09-29 17:11:11
    Temat: Re: KK citek podniosl limity kredytowe
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    jak, kiedy i gdzie? :)
    sami od tak? czy poinformuja mnie?
    po jakim czasie uzytkowania???

  • 3. Data: 2009-09-29 17:21:35
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > jak, kiedy i gdzie? :)
    ja sie zorientowalem dzisiaj

    > sami od tak? czy poinformuja mnie?
    jak zawsze, pewnie jakis papier bedzie pozniej

    > po jakim czasie uzytkowania???

    pierwszy raz ? nie pamietam, mi juz n-ty raz wiec nie pamietam 1 razu ;)

  • 4. Data: 2009-09-29 18:34:52
    Temat: Re: Re: KK citek podniosl limity kredytowe
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >pierwszy raz ? nie pamietam, mi juz n-ty raz wiec nie pamietam 1 razu ;)

    ja mam kartę dopiero od pol roku i dlatego się zapytuję kiedy może to
    nastąpić :)

  • 5. Data: 2009-09-29 19:38:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    sunwick pisze:
    > ja mam kartę dopiero od pol roku i dlatego się zapytuję kiedy może to
    > nastąpić :)

    Nie ma reguły. Standardowo po roku. A bywa, że i nigdy.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-09-30 06:37:17
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 29 Wrz, 18:07, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > ostroznie z zakupami ;)

    A mi nie podnieśli, z czego się nawet cieszę :)
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2009-09-30 07:44:05
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A mi nie podnieśli, z czego się nawet cieszę :)
    może byłeś "niegrzeczny"? :)

  • 8. Data: 2009-09-30 08:25:00
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Wrz, 09:44, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:

    > może byłeś "niegrzeczny"? :)

    Pewnie dlatego, że kk citka służy mi głównie do płacenia rachunków, a
    nie do zakupów :)
    --
    pozdr.
    ls