  • 1. Data: 2006-11-24 07:52:59
    Temat: KK - co zamiast Raiffeisena?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witajcie

    Mam KK r-banku i mam juz dosc ich "informatyki"
    szczegolnie tego, ze od operacji do pojawienia
    sie informacji o niej uplywa losowo dlugi czas.

    Czy mozecie polecic bank, ktory ma sprawny system
    on-line i przejmie KK na nie gorszych a chetnie
    lepszych warunkach (np. nizsze oprocentowanie)?

    Warunek - minimum formalnosci, zadnych zaswiadczen
    - nie mam czasu, a przede wszystkim ochoty nic zalatwiac.
    Karta jest w tej chwili splacona...

  • 2. Data: 2006-11-24 15:11:25
    Temat: Re: KK - co zamiast Raiffeisena?
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie

    Majo moova bedzie ktootka:
    VW

    JK

  • 3. Data: 2006-11-24 16:54:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Warunek - minimum formalnosci, zadnych zaswiadczen
    > - nie mam czasu, a przede wszystkim ochoty nic zalatwiac.

    Ktos chyba czyta grupe, wplata pojawila
    sie po jednym dniu, co zakrawa na cud :)

    Chyba jutro wysle Lotto ;)

  • 4. Data: 2006-11-24 18:54:34
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    > Ktos chyba czyta grupe, wplata pojawila
    > sie po jednym dniu, co zakrawa na cud :)

    To faktycznie cud :)) Mi przewaznie po 2 dniach , po 4 kasa jest gotowa do
    uzywania :))
    W tej chwili prawdziwy Online oferuje Multibank . VW nie znam , reszta
    dziala jak PKO BP :))

    Jaca

  • 5. Data: 2006-11-24 19:02:22
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w
    wiadomości news:ek7ejr$qme$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wiadomości

    > To faktycznie cud :)) Mi przewaznie po 2 dniach , po 4 kasa jest

    To ja chybe żyję w świecie cudów, bo u mnie *zawsze* następnego
    dnia po wpłacie jest ona uwazględniana w limicie. Sprawdzaliście
    to, czy tylko tak sobie piszecie na podstawie tego co widac w
    kanale internetowym?

    > W tej chwili prawdziwy Online oferuje Multibank .

    Fakt, w dziedzinie onlajnowości karty kredytowej ten niezbyt
    lubiany przeze mnie bank nie ma sobie równych. :]

    marekz

  • 6. Data: 2006-11-24 19:35:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w
    wiadomości news:ek7h5s$71m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Konsultant
    > widzi cos czego ja nie widze , ale autoryzacja widzi to jeszcze
    > pozniej .
    > Karta w r-banku jest rozliczana bardzo tanio to fakt . Roznica
    > pomiedzy
    > transakcja na 1000 USD pomiedzy r-bank a multibank okolo 30 PLN
    > taniej w
    > r-bank . Ale system onlinowy do bani . Zalozylem sobie konto w
    > r-banku
    > zobacze jak wyglada ksiegowania na karcie z przelewu z konta .
    > Bo przelew z
    > rachunku z innego banku na karte dramat .

    Miałem już 5 kart Rajfiego. Obecnie mam dwie. Czy wpłace na nią I
    czy II eliksirem, limit odnawia się zawsze nastepnego dnia. I
    odkąd pamiętam nigdy nie zdarzyło mi się inaczej. Co do kanału
    internetowego to rzeczywiście aktualizacja leży.

    Co do taniosci transakcji w innych walutach, obecnie to chyba
    tylko karty ING oraz MC Mille lub Amex. Visa rajfiego w porównaniu
    do Visy ING oraz Amex'a wypada nędznie przy transakcjach w USD (z
    powodu prowizji banku). Mille MC jeszcze nie mam.

    marekz

  • 7. Data: 2006-11-24 19:37:59
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

  • 8. Data: 2006-11-25 10:44:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To faktycznie zyjesz w krainie cudow :))
    > U mnie w panelu inna informacja niz na infolini automatycznej.
    > Konsultant widzi cos czego ja nie widze , ale autoryzacja widzi to
    > jeszcze pozniej.

    Dokladnie o to chodzi.

  • 9. Data: 2006-11-27 18:30:47
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

> [...]

    > odkąd pamiętam nigdy nie zdarzyło mi się inaczej. Co do kanału
    > internetowego to rzeczywiście aktualizacja leży.

    Mam jednego rajfiego .

> [...]
    > do Visy ING oraz Amex'a wypada nędznie przy transakcjach w USD (z
    > powodu prowizji banku). Mille MC jeszcze nie mam.

    Najtaniej do tej pory wychodzi mi karta BPH ( masterek) rozliczana w usd do
    tego prowizja zamiast prawie 2 % w multi wynosi 0,5 % .
    Niestety system online brak slow . Inne banki powinny sie uczyc od Multi w
    tej kwestii .
    Do tego po dosc ciekawej rozmowie z szefem mozliwosc plynnej zmiany limitow
    autoryzacyjnych ( nawet 10 razy wieksze niz limit karty )

    Jaca