  • 1. Data: 2009-11-15 15:10:05
    Temat: KK dla ZU nie PIN
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    karta kredytowa dla zwykłego użytkownika, nie autoryzowana kodem pin, lecz
    podpisem* - który bank takie jeszcze oferuje?

    mam teraz kk citi, z ciasnym limitem 6000 (wykorzystuję limit w 90-95% w
    każdym miesiącu).
    dla moich potrzeb jest ona zupełnie wystarczająca: zakupy i przelewy z karty
    jak i podgląd na www spełniają moje /niewygórowane /oczekiwania.

    ale kk citi w końcu straci ważność i otrzymam kartę z chipem.
    niestety z chipem, bo ja wolę na podpis.
    dla nowego użykownika będę chciał wyrobić teraz dodatkową- a tą także
    chciałbym na podpis.

    który bank jeszcze dziś oferuje karty kredytowe wypukłe (mc, visa)
    autoryzowane podpisem?
    dla zwykłego szarego człowieka, jak ja, z przeciętnymi zarobkami?
    najlepiej żeby była tania główna wraz z dodatkową
    (wydanie/użytkowanie/wznowienie), lub żeby łatwo jak w citi było się zwolnić
    z opłat.

    karta może być też taka, w której można zdecydować, że będę autoryzował
    podpisem, ale podkreślam: ma to być _tania_ karta, dla ZU.

    * [nie ma to być wątek o wyższości/niższości podpisu czy pinu, proszę o tym
    nie pisać]

  • 2. Data: 2009-11-15 15:56:05
    Temat: Re: KK dla ZU nie PIN
    Od: Ra <a...@a...com>

    Konrad N.S. pisze:
> [...]
    > autoryzowane podpisem?
    > dla zwykłego szarego człowieka, jak ja, z przeciętnymi zarobkami?
    zwykły szary człowiek nie wydaje 6k samą tylko kk ;) IMHO

> [...]
    >
    > karta może być też taka, w której można zdecydować, że będę autoryzował
    > podpisem, ale podkreślam: ma to być _tania_ karta, dla ZU.

    np polbank ale poszukaj jeszcze w archiwum

  • 3. Data: 2009-11-15 16:00:37
    Od: MattS <M...@m...ms>

    Konrad N.S. wrote:

> [...]
    > najlepiej żeby była tania główna wraz z dodatkową
    > (wydanie/użytkowanie/wznowienie), lub żeby łatwo jak w citi było się

    Karta z open fajansa: darmowa główna i dodatkowa, tylko pasek.
    Ewentualnie Polbank, ale za dodatkową płacisz.

    Matt

  • 4. Data: 2009-11-15 16:12:29
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MattS nadaje:
    > Karta z open fajansa: darmowa główna i dodatkowa, tylko pasek.

    I do tego PIN gratis ;-)

  • 5. Data: 2009-11-15 16:17:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 17:00:37 +0100, MattS napisał(a):

    > Karta z open fajansa: darmowa główna i dodatkowa, tylko pasek.
    > Ewentualnie Polbank, ale za dodatkową płacisz.

    W Polbanku nie płaci się za dodatkową kartę, jeśli jest to Polbank
    Dzieciom.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-11-15 16:21:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MattS <M...@m...ms> writes:

    > Karta z open fajansa: darmowa główna i dodatkowa, tylko pasek.
    > Ewentualnie Polbank, ale za dodatkową płacisz.
    >
    > Matt
    Tylko, że autor wątku nie wie czego chce, raz pisze o PINie, drugi raz o
    chipie, a karta OF chipa nie ma, ale większość transakcji potwierdzałem
    pinem...
    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 7. Data: 2009-11-15 17:18:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Lis, 16:10, "Konrad N.S." <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > podpisem, ale podkreślam: ma to być _tania_ karta, dla ZU.
    >

    > * [nie ma to być wątek o wyższości/niższości podpisu czy pinu, proszę o tym

    Tylko autoryzacja PIN/podpis nie zalezy od karty, a od zbiegu pewnych
    okolicznosci [zalezy de facto od terminala i od banku]. Wiec nie wiem
    jak chcesz wybrac karte "na podpis" skoro zadna karta sama w sobie
    tego nie gwarantuje. Wszystkie karty sa na podpis i PIN jednoczesnie.

  • 8. Data: 2009-11-15 17:36:21
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko, że autor wątku nie wie czego chce, raz pisze o PINie, drugi raz o
    > chipie

    faktycznie pisze i o pinie i o chipie, ale i o podpisie.
    może źle się wypowiedziałem: przesłaniem mojego postu jest, że chcę kartę na
    podpis.
    karte kredytową, wypukłą, za pomocą której transakcje w terminalach będą
    autoryzowane podpisem.
    tylko transakcje płatności za zakupy - gotówki nigdy nie podejmowałem za
    pomocą kk citi, nawet nie znam pinu do własnej karty, mam kartę tylko z
    paskiem.

    przepraszam za zamieszanie i dziękuję za zwrócenie uwagi.

  • 9. Data: 2009-11-15 17:43:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    BK <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > jak chcesz wybrac karte "na podpis" skoro zadna karta sama w sobie
    > tego nie gwarantuje. Wszystkie karty sa na podpis i PIN jednoczesnie.

    Karta Citi bez chipa zawsze autoryzowana była podpisem.

    a.

  • 10. Data: 2009-11-15 17:52:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ra" hdp7kl$f6g$...@n...news.atman.pl

    > zwykły szary człowiek nie wydaje 6k samą tylko kk ;) IMHO

    No właśnie -- ZU ma wiele kart. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'