  • 1. Data: 2005-11-15 20:10:55
    Temat: KK i BIK
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Czy zawsze kredytówka jest wciągana do bazy BIKu? I czy widać, że
    posiadam takową?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-11-15 20:16:14
    Temat: Re: KK i BIK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy zawsze kredytówka jest wciągana do bazy BIKu? I czy widać, że
    > posiadam takową?

    U mnie nie widac *zadnej* sposrod: Lukasa, BPH, Millennium, BPH, PKO
    BP, Rajfi.
    Nie wiem jak z Multibankiem, bo przy ostatnim raporci konsumenckim,
    jeszcze jej nie mialem. Nie wiem tez czy pomimo faktu, ze nie widac
    ich w raporcie konsumenckim, mozna wnioskowac, o ich niewidocznosci
    takze w zodpowiedzi na zapytanie banku.
    Byc moze istotny jest fakt, ze zadluzenie jest zawsze splacane w gp.

    marekz

  • 3. Data: 2005-11-15 20:19:14
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > zodpowiedzi na zapytanie banku.
    > Byc moze istotny jest fakt, ze zadluzenie jest zawsze splacane w gp.

    A jak jest z KK zabezpieczonymi lokatami? Tych chyba nie wciągają?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-11-15 20:24:23
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > A jak jest z KK zabezpieczonymi lokatami? Tych chyba nie wciągają?

    Nie mam pojecia, ale nie przypuszczam aby byly w jakis odmienny sposob
    traktowane niz nie zabezpieczone lokatami.

    marekz

  • 5. Data: 2005-11-15 20:26:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2005 21:10:55 +0100,
    osoba podpisana: Przemek <c...@p...pf.pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > Czy zawsze kredytówka jest wciągana do bazy BIKu? I czy widać, że
    > posiadam takową?

    Widać: m*banki, BZWBK. NIe widać: Raiffeisen.
    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 6. Data: 2005-11-15 20:32:24
    Od: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie nie widac *zadnej* sposrod: Lukasa, BPH, Millennium, BPH, PKO BP,
    > Rajfi.

    Ale widać, że bank składał zapytanie do BIKu w sprawie przyznania
    kredytówki.

    Dawid

  • 7. Data: 2005-11-15 20:34:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał
    w wiadomości news:dldgkf$971$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale widać, że bank składał zapytanie do BIKu w sprawie przyznania
    > kredytówki.

    Kurcze, u mnie nie widac. Tzn posrednio mozna wywnioskowac, ze Mille
    skladalo, bo jest jako pierwszy podmiot wprowadzajacy dane. Ale
    pozostalych na raporcie konsumenckim ani widu ani slychu. A widac na
    przyklad rachunki kredytowe w HSBC na jakies smieszne sumy (typu 300
    czy 1000 zł).

    marekz

  • 8. Data: 2005-11-15 20:38:53
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > U mnie nie widac *zadnej* sposrod: (...) PKO BP

    Jeżeli tak, to albo nowość, albo karta jest za świeża. Ja w marcu dostałem
    raport z BIK z akuratną historią rachunku karty z PKO BP.

    > Nie wiem jak z Multibankiem

    Jest historia rachunku karty.

    Z BPH widać u mnie tylko zapytanie o dane, nie ma danych z karty która była
    wydana.

    > Byc moze istotny jest fakt, ze zadluzenie jest zawsze splacane w gp.

    U mnie też.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2005-11-15 20:42:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli tak, to albo nowość, albo karta jest za świeża. Ja w marcu
    > dostałem raport z BIK z akuratną historią rachunku karty z PKO BP.

    W moim przypadku karta jest relatywnie stara. Tylko ze jest to DC,
    wiec obciazeniowka co do zasady. Moze dlatego?

    W styczniu zamowie sobie kolejny raport to zobaczymy, jak bedzie z PKO
    BP oraz z Multi.

    marekz

  • 10. Data: 2005-11-15 20:53:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-15 21:32, osobnik podający się za Dawid Kulbicki, śmiał
    stwierdzić, iż:

    > Ale widać, że bank składał zapytanie do BIKu w sprawie przyznania
    > kredytówki.

    Pod warunkiem, że w zapytaniu zaznaczona była karta, a nie kredyt (który
    jest ustawiony defaultowo).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl