  • 1. Data: 2006-09-13 13:07:25
    Temat: KK mBank - płatność większa niż limit
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

    Witam, proszę o info jeżeli ktoś wie.
    Czy mając KK z limitem np. 3000 zł i dodatkowo na kartę nadpłacę 500 zł będe
    miał możliwość zapłacenia tą kartą na kwotę 3500 zł?
    --
    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2006-09-13 13:12:26
    Temat: Re: KK mBank - płatność większa niż limit
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ee8vqe$anr$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): tomciar napisał(a):

    > Witam, proszę o info jeżeli ktoś wie.
    > Czy mając KK z limitem np. 3000 zł i dodatkowo na kartę nadpłacę 500 zł
    > będe miał możliwość zapłacenia tą kartą na kwotę 3500 zł?

    wg tego co uslyszalem na takie samo pytanie na mLini - tak.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-09-13 13:16:03
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

    > będe
    >

    > niestety NIE , podobnie jak Multibank i podobnie jak r-bank . W przypadku
    > niektorych bankow mozna przy limicie zalozmy 5000 i zaladowaniu 10000
    zrobic
    > dwie transakcje po 5000 . Jednak nie zrobisz jednej na 7000 .
    >
    > jaca

    Ha no i co teraz - dwie sprzeczne odpowiedzi. Mam limit 3300 zł, a musze
    zapłacić 3600 zł (zakup w niemczech). Jeszcze jedno pytanie - jeżeli dzisiaj
    "ręcznie" spłacę obecne zadłużenie na karcie np. 150 zł to limit wróci do
    3300 zł czy musze czekać do końca okresu rozliczeniowego?
    --
    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2006-09-13 13:20:29
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

  • 5. Data: 2006-09-13 13:26:19
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > "ręcznie" spłacę obecne zadłużenie na karcie np. 150 zł to limit wróci do
    > 3300 zł czy musze czekać do końca okresu rozliczeniowego?

    w mBanku ustawiasz sobie sam limity - dzienny i miesięczny
    wejdź w opcje KK -> "Parametry" i pozmieniaj
    potem sprawdź "Dostępny limit" w "Szczegółach umowy" i "Szczegóły karty" i
    jak będzie OK, to powinno się dać zapłacić
    w razie czego, miej VE w odwodzie

  • 6. Data: 2006-09-13 13:26:28
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "tomciar" <t...@p...pl> napisała:

    >Witam, proszę o info jeżeli ktoś wie.
    >Czy mając KK z limitem np. 3000 zł i dodatkowo na kartę nadpłacę 500 zł będe
    >miał możliwość zapłacenia tą kartą na kwotę 3500 zł?
    Tak, jeśli jeszcze dodatkowo w limitach autoryzacji ustawisz sobie
    odpowiednio duży limit dzienny i miesięczny.
    Limit zwiększa się natychmiast po wpłacie poprzez "ręczną spłatę"
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2006-09-13 13:35:39
    Od: "tomciar" <t...@p...pl>

    > Tak, jeśli jeszcze dodatkowo w limitach autoryzacji ustawisz sobie
    > odpowiednio duży limit dzienny i miesięczny.
    > Limit zwiększa się natychmiast po wpłacie poprzez "ręczną spłatę"

    Bardzo dziękuję za informacje, mLinia mówi że nie powinno się tak robić ale
    awaryjnie można :-), wszystko ustawiłem zgodnie z Waszymi sugestiami -
    zobaczymy czy się uda.
    --
    pozdrawiam,
    tomek

  • 8. Data: 2006-09-13 13:44:18
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> napisał w wiadomości
    > W artykule news:ee8vqe$anr$1@news.onet.pl,

    > wg tego co uslyszalem na takie samo pytanie na mLini - tak.

    Bo ta odpowiedz jest dosc przewrotna bo tak . Bo mozesz placic do wysokosci
    srodkow ( czyli ladujac na 20000 mozesz zaplacic 20000 ) ale jednorazowa
    transakcja nie moze byc wyzsza niz przyznany przez bank limit autoryzacyjny
    .

  • 9. Data: 2006-09-13 13:49:17
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ee91fa$fbl$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): fotomania napisał(a):

> [...]
    > wysokosci srodkow ( czyli ladujac na 20000 mozesz zaplacic 20000 ) ale
    > jednorazowa transakcja nie moze byc wyzsza niz przyznany przez bank limit

    masz racje, zapomnialem o limitach dziennych. na szczescie je mozna zmienic,
    nie pamietam jaka jest odgorna granica, ale powinno starczyc.

    --
    cienislaw

  • 10. Data: 2006-09-13 15:20:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    tomciar napisał(a):

    > Bardzo dziękuję za informacje, mLinia mówi że nie powinno się tak robić ale
    > awaryjnie można :-), wszystko ustawiłem zgodnie z Waszymi sugestiami -
    > zobaczymy czy się uda.

    Fachowa ta mLinia, nie ma co.

    Przecież to nie jest ŻADNA nadzwyczajna operacja. Limit kredytowy to
    maksymalna kwota, na jaką możesz się zadłużyć w danym momencie i NIC
    PONADTO. Możesz robić transakcje jakie chcesz i na ile chcesz, byle nie
    przekroczyć maksymalnego poziomu zadłużenia (limitu kredytowego), czyli
    dokonywać odpowiednich spłat karty.

    Zupełnie inną sprawą są limity AUTORYZACYJNE (kwotowe - do ustawiania w
    serwisie internetowym, oraz ilościowe - do ustawiania jedynie przez
    konsultanta), dzienne i miesięczne, które nie mają NIC wspólnego z
    limitem kredytowym.