  • 1. Data: 2007-04-11 09:01:58
    Temat: KK money.pl
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Witam

    Będę potrzebował pożyczyć około 10000 zł w połowie czerwca, zwrócę
    wszystko pewnie w połowie lipca. Wymyśliłem sobie że najtaniej i
    najwygodniej dokonam tego zakładając sobie kartę kredytową money.pl. W
    promocji jest brak opłat za wydanie karty i pierwszy rok używania oraz
    oprocentowanie 0% przez pierwsze 3 miesiące, licząc od decyzji banku o
    wydaniu karty.

    Czy dobrze kombinuję?

    Jak się dokładnie liczy te 3 miesiące 0%? Załóżmy że złożę wniosek o
    kartę w połowie maja, dostanę ją na początku czerwca, w połowie czerwca
    wypłacę 10000 (to będzie płatność kartą, nie gotówka). Do kiedy
    najpóźniej muszę to spłacić, aby uniknąć oprocentowania? Nie używałem
    nigdy karty kredytowej, mniej więcej orientuję się jak to działa, ale
    nie mam pewności.

    Ile czasu mija od złożenia wniosku do otrzymania karty?

    Karol

  • 2. Data: 2007-04-11 09:08:59
    Temat: Re: KK money.pl
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > najpóźniej muszę to spłacić, aby uniknąć oprocentowania? Nie używałem
    > nigdy karty kredytowej, mniej więcej orientuję się jak to działa, ale

    jezeli zaplacisz karta 15 czerwca a okres rozliczeniowy karty pokrywa sie z
    miesiacem kalendarzowym to 0% masz do ok. 24 wrzesnia;
    czerwiec splacasz w lipcu, lipiec w sierpniu, a sierpien we wrzesniu

    musisz pamietac, ze bedziesz musial splacac kwote minimalna w ww. miesiach,
    ktora wynosi (ZTCP) 3% a wiec po ok. 300zl w lipcu i sierpniu a we wrzesniu
    reszte i bank nie naliczy odsetek ;-)

    > Ile czasu mija od złożenia wniosku do otrzymania karty?

    mnie wydali w 10 dni

  • 3. Data: 2007-04-11 10:53:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > jezeli zaplacisz karta 15 czerwca a okres rozliczeniowy karty pokrywa sie z
    > miesiacem kalendarzowym to 0% masz do ok. 24 wrzesnia;
    > czerwiec splacasz w lipcu, lipiec w sierpniu, a sierpien we wrzesniu

    Mam taka mala uwage, ze ta karta to jest pre-paid o ile dobrze pamietam.
    A autor napisal "Będę potrzebował pożyczyć około 10000 zł w połowie
    czerwca" ale to chyba nie z tej karty ma zamiar pozyczyc?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-11 11:02:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > A autor napisal "Będę potrzebował pożyczyć około 10000 zł w połowie
    > czerwca" ale to chyba nie z tej karty ma zamiar pozyczyc?

    uwaga prawidłowa, ale istnieją 2 rodzaje kart Money.pl:

    1. kk
    2. debetówka przypięta do konto24.pl

    pozdr.
    Roberts

  • 5. Data: 2007-04-11 11:13:58
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > uwaga prawidłowa, ale istnieją 2 rodzaje kart Money.pl:
    >
    > 1. kk
    > 2. debetówka przypięta do konto24.pl

    A to przepraszam, myslalem ze jest tylko ta do konto24.pl.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-11 16:47:58
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Karol S" <k...@z...pl> wrote in message

    > Będę potrzebował pożyczyć około 10000 zł w połowie czerwca, zwrócę
    > wszystko pewnie w połowie lipca.
    >
    > Czy dobrze kombinuję?

    to tylko miesiąc, więc bez problemu

    > Ile czasu mija od złożenia wniosku do otrzymania karty?

    ja miałem po tygodniu,
    wniosek przez internet, na drugi dzień telefon sprawdzajacy dane
    a po godzinie gdzies telefon z decyzją o przyznaniu

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2007-04-11 18:22:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > jezeli zaplacisz karta 15 czerwca a okres rozliczeniowy karty pokrywa sie z
    > miesiacem kalendarzowym to 0% masz do ok. 24 wrzesnia;
    > czerwiec splacasz w lipcu, lipiec w sierpniu, a sierpien we wrzesniu

    bralem kk money.pl w zeszlym roku i haczyk polegal na tym, ze te 3
    miesiace liczylo sie od daty... zaakceptowania wniosku :) klientowi
    nieznanej zupelnie. natomiast mozna bylo zadzwonic i sie dowiedziec. co
    wiecej, na pare dni przed ta data przyslali mejla z przypomnieniem.

    PG