  • 1. Data: 2009-10-31 19:03:53
    Temat: KK na podpis - juz relikt ?
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Witam
    Czy jeszcze gdzies dostane KK autoryzowana podpisem ? Citi wlasnie przyslalo
    mi nowe karty juz z chipa ;] nie bardzo mi to pasuje, moze wybrzydzam ale
    coz - chyba mam prawo, jesli za to place. Dla mnie po prostu jest to
    wygodniejsze. Czy moze dac sobie spokoj, bo i tak wszystkie banki beda
    wydawac karty z chipem ?
    Dziekuje.

    --
    ra9om1ak

  • 2. Data: 2009-11-01 09:08:59
    Temat: Re: KK na podpis - juz relikt ?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 20:03:53 +0100, ra9om1ak napisał(a):

    > Witam
    > Czy jeszcze gdzies dostane KK autoryzowana podpisem ?

    Polbank.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-11-01 10:18:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Polbank.

    przede wszystkim sposób autoryzacji wymusza terminal a nie karta, mam kk
    z chipem a i tak w niektórych sklepach muszę się podpisywać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-11-01 10:23:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 11:18:47 +0100, RobertS napisał(a):

    > przede wszystkim sposób autoryzacji wymusza terminal a nie karta, mam kk
    > z chipem a i tak w niektórych sklepach muszę się podpisywać...

    Ale dość trudno wymusić użycie chipa jak chipa nie ma ;).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-11-01 10:44:15
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 1 Lis, 11:23, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Ale dość trudno wymusić użycie chipa jak chipa nie ma ;).

    Ale tu chodzi o użycie _PINu_, a nie chipa.

  • 6. Data: 2009-11-01 14:21:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 02:44:15 -0800 (PST), kjonca napisał(a):

    > Ale tu chodzi o użycie _PINu_, a nie chipa.

    Trudno wymusić uzycie PIN, jak PIN nie ma.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2009-11-01 14:24:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@o...org.pl...

    > Trudno wymusić uzycie PIN, jak PIN nie ma.

    Ależ da się. Autoryzacji nie będzie i tyle, PIN zostanie uznany za
    niepoprawny.

  • 8. Data: 2009-11-01 18:06:18
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > Ależ da się. Autoryzacji nie będzie i tyle, PIN zostanie uznany za
    > niepoprawny.
    A może taki sposób.
    Rysyjemy, magnesujemy, moczymy, naświetlamy, itp. czipa. Jak nie zadziała,
    terminal weźmie dane z paska i wymusi podpis.

  • 9. Data: 2009-11-01 19:02:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@o...org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Trudno wymusić uzycie PIN, jak PIN nie ma.

    A sa jakies karty bezPINowe?

    TA

  • 10. Data: 2009-11-01 19:16:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...

    > A sa jakies karty bezPINowe?

    Każda z tych, do których pierwszy PIN nadaje klient może taką się stać.