  • 1. Data: 2010-05-21 08:36:05
    Temat: KK w BIK, ale umowy nie było
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    http://www.rp.pl/artykul/212825,481982_Nie_wzial_kar
    ty__a_trafil_do_BIK.html

    "Choć klient nie podpisał umowy o kartę kredytową, został zgłoszony do
    bazy Biura Informacji Kredytowej. Nieistniejący limit zadłużenia
    obniżał ocenę jego zdolności kredytowej"

    Miałem to samo z Sygma Bank (z dokładnością do kredytów - ja nie
    brałem), ale szybko wyprostowali.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-05-21 13:40:01
    Temat: Re: KK w BIK, ale umowy nie było
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 21 May 2010 01:36:05 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski

> [...]
    >obniżał ocenę jego zdolności kredytowej"
    >
    >Miałem to samo z Sygma Bank (z dokładnością do kredytów - ja nie

    arbiter bankowy i mozna zainkasowac pare kpln.
    a ja udowwodni ze z powodu tego wpisu w bik cos tsracil, to jesczez
    bank bedzie musial i to naprawic

    pozdrawiam
    Cyb