  • 1. Data: 2009-07-29 14:32:06
    Temat: KK w Millenium a rachunek
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Witam,

    Pytam tutaj bo nie wierzę żeby infolinia podała mi w tym przypadku
    wiarygodne informacje. Czy do Karty Kredytowej w Millenium jest
    konieczny rachunek osobisty (teraz mam połączone z rachunkiem
    osobistym), czy też jest coś takiego jak rachunek techniczny (tak jak do
    obsługi kredytu hipotecznego)? Jeżeli tak to czy ktoś przerabiał
    przejście z rachunku na taki techniczny w przypadku Karty Kredytowej?

    Chodzi oczywiście o to czy likwidować KK już, czy dotrzymać ją do końca
    okresu ważności, bo nic specjalnie mnie przy niej nie trzyma poza tym że
    nie musiałem za nią płacić.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2009-07-29 14:58:36
    Temat: Re: KK w Millenium a rachunek
    Od: " zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl>

    Nie jest konieczny osobisty. Każda kk ma przypisany swój rachunek techniczny
    (początek to liczba kontrolna, poten nr rozliczneniowy + 16 cyferek z numery
    karty). W oddziale Ci go podadzą. Na infolinii powinni również.

  • 3. Data: 2009-07-30 09:48:10
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    zycie_po_zyciu pisze:
    > Nie jest konieczny osobisty. Każda kk ma przypisany swój rachunek techniczny
    > (początek to liczba kontrolna, poten nr rozliczneniowy + 16 cyferek z numery
    > karty). W oddziale Ci go podadzą. Na infolinii powinni również.

    Czyli w numerze rachunku jest cały numer karty. Głupie trochę, bo po
    zalogowaniu do millenetu numer karty jest wygwiazdkowany (bo przecież
    niebezpiecznie jest go pokazywać), a po jednym kliknięciu i tak
    można go sprawdzić.

    Pozdrawiam,
    Artur