  • 1. Data: 2009-08-21 06:59:12
    Temat: [KK] w eurobanku - ukryte oplaty?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    Witam,
    W przyszlym tygodniu powinna do mnie przyjsc karta VC (ta najnizsza) z
    eurobanku. Dotychczas mialem tylko karty z mBanku (zlota rybka, rossmann).
    Moje pytanie:
    - jakie sa jeszcze ukryte oplaty oprocz ubezpieczenia ktorego nie da sie
    odhaczyc w formularzu zakladania karty? moze jakies platne wyciagi? nic innego
    mi nie przychodzi do glowy
    - jak wylaczyc te ukryte oplaty? ubezpieczenie rozumiem, ze sie da telefonicznie
    w czasie aktywacji - pewnie zaraz po dyspozycji aktywacji? a moze przed (w koncu
    dwa gwozdzie trzymaja mocniej ;-) )
    - jesli sa inne ukryte oplaty to jak je wylaczyc? (oczywiscie nie chodzi mi o
    utrzymanie karty w drugim i kolejnych latach)
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2009-08-21 08:03:44
    Temat: i jeszcze wyplata gotowki z KK
    Od: michaça <t...@p...pl>

    cos takiego znalazlem w TOiP "W ypłata gotówki w bankomacie eurobanku" - 2zl
    czy to oznacza ze wyplata dowolnej kwoty w ich bankomacie obciazona jest stala
    prowizja 2zl (dla KK VC to chyba max 5tys ale i tak bylo by milo...)

  • 3. Data: 2009-08-21 08:15:12
    Temat: Re: i jeszcze wyplata gotowki z KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 10:03:44 +0200, michaça napisał(a):

> [...]
    > 2zl czy to oznacza ze wyplata dowolnej kwoty w ich bankomacie obciazona
    > jest stala prowizja 2zl (dla KK VC to chyba max 5tys ale i tak bylo by

    Poczytaj może najpierw dokładnie umowę, którą podpisałeś i TOiP, który
    otrzymałeś. Potem zapoznaj się ogólnie z działaniem karty kredytowej (ot
    choćby http://kartyonline.pl/porady.php) i jak będziesz miał jakieś
    konkretne pytania to pytaj ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-08-21 15:16:30
    Temat: Re: [KK] w eurobanku - ukryte oplaty?
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-08-21 08:59, michaça wrote:

    > Moje pytanie:
    > - jakie sa jeszcze ukryte oplaty oprocz ubezpieczenia ktorego nie da sie
    > odhaczyc w formularzu zakladania karty?

    W sumie to chyba, nie do końca opłaty, ale troszkę podobne, nie można
    podobno nią płacić przez internet, dopiero złota to potrafi.