  • 1. Data: 2013-08-16 22:33:07
    Temat: KK w mbanku - kto ma i mógłby coś sprawdzić?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy w mBanku na rachunek kk (kk ma wlasny nr rachunku, nie chodzi mi
    o nr rachunku powiązanego) można zrobić normalny przelew z innego
    konta w mbanku? Niestety na kk charge nie można, pojawia się dziwny
    błąd (piszę z pamięci) "nieuprawniony beneficjent". Podobno można
    zrobić migracje charge do "normalnej" kk ale przed migracja muszę
    mieć pewność, że taki przelew przejdzie (w multi działaja przelewy na
    rach kk).

    PS. mimo "niemożności" przelewu z mbanku, z multi na charge w mbanku
    wyszło, ale stanu środków charge nie zmieniło...wróci nie wróci?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-08-16 22:36:36
    Temat: Re: KK w mbanku - kto ma i mógłby coś sprawdzić?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    trada.pl...

    > Czy w mBanku na rachunek kk (kk ma wlasny nr rachunku, nie chodzi mi o nr
    > rachunku powiązanego) można zrobić normalny przelew z innego konta w
    > mbanku?

    Można.

  • 3. Data: 2013-08-16 22:55:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Aug 2013 22:36:36 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Można.

    Robisz to na pewno z rachunku innej osoby/podmiotu na rach kk innej
    osoby/podmiotu? To czemu ja nie mogę dokonać tej sztuki z kk charge?
    Czyżby kk charge nie miała takiej możliwości?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2013-08-17 00:35:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    rada.pl...

    > Robisz to na pewno z rachunku innej osoby/podmiotu na rach kk innej
    > osoby/podmiotu?

    Na pewno.

    > To czemu ja nie mogę dokonać tej sztuki z kk charge? Czyżby kk charge nie
    > miała takiej możliwości?

    Nie wiem. Z charge to ja miewam tylko DC, szczerze mówiąc to nawet nie
    wiedziałem, że fejsbank ma obecnie jakąś kartę charge w ofercie i nie wiem
    także, co by mnie mogło zmusić do używania takiej karty fejsbanku zamiast
    zwykłej kredytowej.

  • 5. Data: 2013-08-17 00:44:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 17 Aug 2013 00:35:16 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    nie wiem
    > także, co by mnie mogło zmusić do używania takiej karty fejsbanku

    Teraz dopiero zauważyłem, że przelewy doszly na rachunek powiązany,
    mimo że zostały wysłane na rachunek karty charge :/.
    Teraz już takich kart nie wydają, nawet na przedłużenie, dllatego
    jest opcja migracji na "normalna" kk.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-08-17 11:24:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    trada.pl...

> [...]
    > wydają, nawet na przedłużenie, dllatego jest opcja migracji na "normalna"

    Na siłę można by szukać uzasadnienia takiego zachowania, karta charge
    "generuje pojedyncze obciążenie rachunku" w konkretnym dniu, a nie tak jak
    kredytowa, gdzie każda transakcja generuje swoje obciążenie. No ale
    generalnie chyba nie powinno tak być. To pewnie jakaś reliktowa cecha.