  • 1. Data: 2003-10-28 11:22:38
    Temat: KK w mbanku za free
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-10-28 12:10:44
    Temat: Re: KK w mbanku za free
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    >http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.ht
    ml

    I komunikat prasowy z okazji 0,5 miliona klientow:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3591

  • 3. Data: 2003-10-28 13:20:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn"
    > http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    - te 500 wnioskow juz dawno dzis wplynelo
    - co to za KK skoro trzeba miec do niej rachunek - to nie jest normalne :-)
    "Jeśli nie posiadasz eKONTA w trakcie składania wniosku o wydanie karty
    kredytowej złożysz wniosek o otwarcie rachunku eKONTO."
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-28 15:05:07
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > - te 500 wnioskow juz dawno dzis wplynelo

    czy ja wiem !?
    ja nawet za darmo tej KK nie chce...

    > - co to za KK skoro trzeba miec do niej rachunek - to nie jest normalne
    :-)

    a to sie czasem zdaza :)

    MAd Hat
    ter