  • 1. Data: 2010-08-11 07:33:40
    Temat: KK z dostępem przez net
    Od: gohohgle <g...@g...com>

    Witam,

    karty kredytowe jakich banków spełnią następujące warunki:

    -KK z limitem 2-3k PLN z dostępem przez net,
    -KK wyrabiana bez zbędnych formalności,
    -możliwie darmowe przelewy z KK przez net
    -dostęp przez net bez konieczności wyrabiana karty płatniczej(jak
    najmniejsze opłaty za użytkowanie)

    Pozdrawiam
    gohohgle

  • 2. Data: 2010-08-11 20:15:03
    Temat: Re: KK z dostępem przez net
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-11 09:33, gohohgle wrote:
> [...]
    > -możliwie darmowe przelewy z KK przez net
    > -dostęp przez net bez konieczności wyrabiana karty płatniczej(jak

    citi?

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2010-08-11 22:20:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > citi?

    ale ci ktoś głowę zmyje, że nie promujsze produktów własnej firmy

  • 4. Data: 2010-08-12 07:32:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 17:20:34 -0500, witek napisał(a):

    > ale ci ktoś głowę zmyje, że nie promujsze produktów własnej firmy

    Przecież Inteligo nie ma w ofercie kk.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-08-12 08:04:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Przecież Inteligo nie ma w ofercie kk.
    Po pierwsze ma (choć bez GP ;P )
    Po drugie: PKOBP ma: http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=2/sect
    ion=indy

    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 6. Data: 2010-08-12 19:30:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-12 10:04, Kamil Jońca wrote:

    > Po pierwsze ma (choć bez GP ;P )
    > Po drugie: PKOBP ma: http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=2/sect
    ion=indy

    > KJ

    Spokojna glowa. Inteligo tez juz niedlugo bedzie mialo wlasna
    "prawdziwe" KK ;) Bardzo fajne.
    a na pbb "prywatnie" jestem. Reprezentuje bank, bo tam pracuje, no ale
    tam gdzie oferta ewidentnie odpowiada zapotrzebowaniu, to czemu mam sie
    nie podzielic wiedza? :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 7. Data: 2010-08-16 07:29:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 21:30:32 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Spokojna glowa. Inteligo tez juz niedlugo bedzie mialo wlasna
    > "prawdziwe" KK ;) Bardzo fajne.

    No to poczekamy aby się przekonać co tam wysmażyliście za kotleta. Było
    nie było trochę się to Inteligo ze stagnacji mocno ruszyło i napiera ;)

    --
    xbartx