  • 1. Data: 2004-09-10 07:57:31
    Temat: [KKmbank] podniesienie limitu
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Na Forum mbanku nikt nie potrafil mi odpowiedziec moze tu ktos to
    przecwiczyl - czy jest mozliwe podniesienie limitu KK mbanku poprzez
    rezygnacje z drugiej KK w innym banku i przeniesienie jej limitu na KK
    mbanku?

    D.

  • 2. Data: 2004-09-10 08:45:42
    Temat: Re: [KKmbank] podniesienie limitu
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przecwiczyl - czy jest mozliwe podniesienie limitu KK mbanku poprzez
    > rezygnacje z drugiej KK w innym banku i przeniesienie jej limitu na KK

    Zapewne jest możliwe, ale pewnie czeka Cię podobna procedura jak przy
    uzyskiwaniu KK :)
    Dzwoniłeś ma mLinię?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-09-10 08:49:02
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:chrph1$m8o$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapewne jest możliwe, ale pewnie czeka Cię podobna procedura jak przy
    > uzyskiwaniu KK :)
    > Dzwoniłeś ma mLinię?

    jeszcze nie dzwonilem, chcialbym najpierw uslyszec o tym co mnie moze
    spotkac. Czyli sklada sie wypowiedzenie i czeka czy mi laskawie podniosa
    limit ? Czy nikt tego jeszcze nie praktykowal ?

    D.

  • 4. Data: 2004-09-10 08:52:01
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

> [...]
    > spotkac. Czyli sklada sie wypowiedzenie i czeka czy mi laskawie podniosa
    > limit ? Czy nikt tego jeszcze nie praktykowal ?

    imho - fakt posiadania 2-iej kk powinien byc chyba zaznaczony w momenie
    skladania wniosku o kk, bo zmienia on jednak oceniana zdolnosc kredytowa,
    jesli tego nie uczyniles to lepiej starac sie o zwykle podniesienie limitu a
    nie z powyzszego powodu
    nie widze tu tez sensu skladania wypowiedzenia, bo to oznaacza chyba
    kilkumiesieczna karencje w staraniu sie o nowa karte

  • 5. Data: 2004-09-10 10:21:38
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > jeszcze nie dzwonilem, chcialbym najpierw uslyszec o tym co mnie moze
    > spotkac. Czyli sklada sie wypowiedzenie i czeka czy mi laskawie podniosa
    > limit ? Czy nikt tego jeszcze nie praktykowal ?

    Poszperaj i poszukaj wypowiedzi tych, którzy wogole przenosili się z KK do
    mBanku - raczej nieciekawie to wyglądało.

  • 6. Data: 2004-09-10 10:45:29
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:chrv4t$2gk$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poszperaj i poszukaj wypowiedzi tych, którzy wogole przenosili się z KK do
    > mBanku - raczej nieciekawie to wyglądało.

    to wiem. Tylko ze ja KK mbanku juz mam wiec problem jest mysle duzo prostszy
    do rozwiazania.

    D.

  • 7. Data: 2004-09-10 10:52:03
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > to wiem. Tylko ze ja KK mbanku juz mam wiec problem jest mysle duzo
    prostszy
    > do rozwiazania.

    chyba nie, bo Twoją zdolność kredytową muszą od nowa policzyć :)
    Tyle tylko, zę nie zostaniesz całkiem na lodzie, bo KK już masz :)

  • 8. Data: 2004-09-10 13:19:08
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesli tego nie uczyniles to lepiej starac sie o zwykle podniesienie limitu

    tak oczywiscie. W momencie skladania wniosku o KK napisalem ze mam druga KK
    i podalem nawet jej limit.

    > nie widze tu tez sensu skladania wypowiedzenia, bo to oznaacza chyba
    > kilkumiesieczna karencje w staraniu sie o nowa karte

    chodzi mi o wypowiedzenie tej 2 karty.

    D.

  • 9. Data: 2004-09-11 05:26:38
    Od: "Fajas" <p...@e...pl>

> [...]
    > przecwiczyl - czy jest mozliwe podniesienie limitu KK mbanku poprzez
    > rezygnacje z drugiej KK w innym banku i przeniesienie jej limitu na KK

    Ja podnosilem limit.
    W momencie skladania wniosku weryfikowano moje dane dotyczace zadluzenia:
    - jednym z punktow jest inne KK, kiedy skladalem wniosek o KK mBanku
    posiadalem jeszcze KK BZWBK, jak skladalem wniosek o podniesienie limitu juz
    jej nie mialem, bezproblemowo podniesli mi limit okolo 70% dotychczasowego w
    gore.

    Pozdrawiam
    Fajas

  • 10. Data: 2004-09-12 12:54:51
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości

    > nie widze tu tez sensu skladania wypowiedzenia, bo to oznaacza chyba
    > kilkumiesieczna karencje w staraniu sie o nowa karte

    T o chyba w mBanku takie zasady ;-) W BPH zlozylem rezygnacje zjednej,
    rownoczesnie ubiegajac sie o nowa ;-)

    --
    JaKi