  • 1. Data: 2003-06-22 10:13:28
    Temat: KREDYTY STUDENCKIE, STYPENDIA SOCJALNE ? POMÓŻCIE
    Od: "rybcia_ok" <r...@i...pl>

    Od wrzesnia zaczynam zaoczne studia. Chcialabym sie dowiedziec w jakich
    najlepiej sprawdzonych bankach mozna wziasc kredyt. Wiem co nieco o
    warunkach ich przydzielania 1,150 na glowe w rodzinie nie moze byc
    przekroczone. A co jesli nie mieszkam z rodzicami ? Czy ja tez moge wziasc
    taki kredyt? Dlaczego te kredyty udzielane sa dopiero w styczniu ? Jak
    zaplace czesne za okres od wrzesnia do stycznia ? czy moze mi ktos pomoc ?
    Musze wyprowadzic sie z domu i zaczac zyc na wlasny rachunek, szukam pracy
    ale osoby po LO nikt nie chce przyjac. Jak oplace studia ? Czy sa jakies
    niskooprocentowane kredyty? Moze ktos sie orientuje o stypendiach socjalnych
    ?Bardzo prosze o pomoc !!!

    r...@i...pl

  • 2. Data: 2003-06-22 10:32:26
    Temat: KSIĄZECZKA MIESZKANIOWA
    Od: "rybcia_ok" <r...@i...pl>

    Aha. Mam ksiązeczke mieszkaniowa. Czy ktos wie w jaki sposob moge ja teraz
    wykorzystac? Czy musze kupic mieszkanie? Czy przy wynajmowaniu np w
    spóldzielni tez sie przyda ?? Na jakich zasadach moge ja teraz wykorzystac
    ??

    r...@i...pl

  • 3. Data: 2003-06-23 11:46:07
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

    przeczytaj najpierw dokladnie regulami kredytu studenckiego (afaik mozesz
    brac kredyt wystepujac jako rodzina jednoosobowa)