  • 1. Data: 2006-11-11 08:58:14
    Temat: Kalkulator rat Komfort w Citi
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Czy ktoś spotkał się w sieci z kalkulatorem rat Komfort - rozłożenie spłaty
    z karty kredytowej na raty?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2006-11-13 21:39:39
    Temat: Re: Kalkulator rat Komfort w Citi
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Lesio5 <l...@w...pI> napisał(a):

    > Czy ktoś spotkał się w sieci z kalkulatorem rat Komfort - rozłożenie spłaty
    > z karty kredytowej na raty?

    nie ma takiego, wyliczane jest podczas rozmowy z citiphone (oprocentowanie
    zalezy od kilku czynników)

  • 3. Data: 2006-11-14 15:20:01
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Seba" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma takiego, wyliczane jest podczas rozmowy z citiphone (oprocentowanie
    > zalezy od kilku czynników)

    Wiem, że jest wyliczane w Citiphone. Sądziłem natomiast, że może ktoś
    pokusił się o skonstruowanie np w Excelu takiego kalkulatora znając te
    warunki. Poza tym nie widzę przeciwskazań, by Citi taki kalkulator
    udostępniło na swojej www.

  • 4. Data: 2006-11-15 16:50:09
    Od: <r...@n...pl>

    nie do konca sie z toba zgodze.
    jest to instrument do splaty zadluzenia na karcie i nie ma powodow do
    udostepniania go kazdemu i to jeszcze przez siec.
    kazdy bank ma jakies ograniczenia i powiniens to uszanowac... zreszta w
    detalu jak poidejdziesz kazy doradca ci to wytlumaczy

  • 5. Data: 2006-11-16 10:03:16
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Lesio5 <l...@w...pI> napisał(a):

> [...]
    > pokusił się o skonstruowanie np w Excelu takiego kalkulatora znając te
    > warunki. Poza tym nie widzę przeciwskazań, by Citi taki kalkulator

    chodzi właśnie o to, zeby zadzwonić i żebyś dać się przekonać na rozłożenie
    na raty ;) poniekąd całkiem korzystne

  • 6. Data: 2006-11-16 17:35:50
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    > chodzi właśnie o to, zeby zadzwonić i żebyś dać się przekonać na
    > rozłożenie
    > na raty ;) poniekąd całkiem korzystne

    Jednakowoż mało korzystne dla rozkładającego na raty jest podejmowanie
    decyzji 'na gadanego' bez możliwości oszacowania opłacalności rozkładu
    ratalnego jakąkolwiek spokojną symulacją. Jeśłi ci konsultant przedstawia
    parę opcji - dlaczego masz je liczyć w głowie?