-
1. Data: 2002-11-16 12:20:51
Temat: Kampania Inteligo
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
Nazwa: Wybierz wygodę
Nazwa klienta: PKO BP SA
Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
Dom mediowy: MindShare
Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
Branża: finanse
Typ kampanii: produktowa
Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
(dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
mediowy MindShare.
--
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
-
2. Data: 2002-11-16 12:25:06
Temat: Re: Kampania Inteligo
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
> prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
huh teraz juz nic nie moge przejrzec.
Ale spoko - jak wynalazlem w podobne piosemko w WB - i zobacyzlem cene
dostepu - to sobie obliczylem, ze z lekka moglbym pojechac tam, wyzyec
przez tydzien i wrococ i jeszcze zostaloby mi :)
Na cale szczescie - mozna robic numer taki - wyszukuje w Inecie i ide
do czytelni - bardziej czasochlonne - ale jakie oszczednosci daje :D
-
3. Data: 2002-11-16 23:07:38
Temat: Odp: Kampania Inteligo
Od: "romicool" <r...@p...onet.pl>
w kampanii jest Inteligo, czy też Inteligo/ PKO BP?
Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...
Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ar5d7i$n6l$...@n...onet.pl...
> Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
> prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
>
> Nazwa: Wybierz wygodę
> Nazwa klienta: PKO BP SA
> Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
> Dom mediowy: MindShare
> Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
> Branża: finanse
> Typ kampanii: produktowa
>
> Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
> elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
> PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
> prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
> roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
> konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
> konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
> badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
> przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
> Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
> (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
> miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
> finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
> agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
> agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
> mediowy MindShare.
>
> --
>
>
> --
> Michal 'Amra' Macierzynski
> www.prnews.pl - swiat e-bankow
>
>
-
4. Data: 2002-11-16 23:41:20
Temat: Re: Kampania Inteligo
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
> Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...
Tak - jest (przynajmniej na billboardach - www.brief.pl - sobie
poogladaj - trzeba sie najpierw zarejestrowac)