  • 1. Data: 2004-09-15 12:09:19
    Temat: Kanały Grupy ITI reklamują mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nowy produkt mBanku, Indywidualne Konto Emerytalne, który pojawił sie w
    ofercie banku 1 września swoją kampanię reklamową w telewizji opiera
    wyłącznie na współpracy z kanałami tematycznymi Grupy ITI.
    Wiodącą rolę w kampanii odgrywa TVN24 jako stacja optymalnie dopasowana do
    grupy celowej produktu klienta, oraz stacja budująca wiarygodny wizerunek
    produktów finansowych wśród swoich odbiorców.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6527 (za medianews.com.pl)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-15 12:37:24
    Temat: Re: Kanały Grupy ITI reklamują mBank
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:ci9bfu$4n1$1@news.onet.pl...
> [...]
    >

    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:

    Jeszcze będzie tak ze TVN bedzie mial swoj bank, moze BRE chce sprzedac za
    jakis czas mBank, nie dziwilo by mnie tak promowanie tego banku, w Warszawie
    juz powstala nowa placowka na Senatorskiej, jeszcze na GPW trzeba by bylo
    mBank wypchnac.

  • 3. Data: 2004-09-15 12:45:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > banku, w Warszawie juz powstala nowa placowka na Senatorskiej,
    > jeszcze na GPW trzeba by bylo mBank wypchnac.

    BRE ma 10% bodaj akcji czy obligacji zamiennych ITI - i stad ta wspolpraca.
    SL byl rowniez swego czasu w zarzadzie Onet.pl.
    (do korekty te wiadomosci, bo moja pamiec jest dobra, ale krotka :)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-09-15 18:45:43
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > grupy celowej produktu klienta, oraz stacja budująca wiarygodny wizerunek
    > produktów finansowych wśród swoich odbiorców.

    Niech sie lepiej zabiora za podwyzke oproc. depozytow, bo zadna reklama im
    nie pomoze. A IKE nie ma sensu skoro mam na rynku produkty jak
    "lokata-polisa"-6% bez podatku lub lokaty roczne w bankach np BZWBK-7%=5,67%
    po opodatkowaniu. W przypadku takich lokat nie wize sie umowa na
    dziesieciolecia, mam wyzsza rentownosc oraz brak oplat za zerygnacje z IKE
    itp. W ogole ten program IKE nie ma sensu, jezeli jedyna zacheta ma byc brak
    "belkowego". Za takie unieruchomienie srodkow finansowych oczekiwalbym
    zwolnienia z podatku dochodowego lub innych konkretow.