  • 1. Data: 2011-03-28 07:45:35
    Temat: Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    Witam,

    Rozwazam opcje przejscia na bezposrednia splate kredytu w CHF. Zeby
    dobrze oszacowac oplacalnosc tej zmiany, chcialbym upewnic sie co do
    poprawnosci mojego rozumowania:

    1. Prowadzenie rachunku w CHF w Polbanku jest darmowe (wg. TOiP oraz
    infolinii)
    2. Przelew z mBanku do Cinkciarz-a jest bezplatny (wg. TOiP)
    3. Cinkciarz nie pobiera dodatkowych oplat za prowadzenie konta,
    operacje wymiany walut (jak rozumiem zarabiaja na spread-ach) oraz
    przelew do Polbanku
    4. Polbank nie pobiera oplat za przelew przychodzacy w CHF (wg.
    infolinii, nie znalazlem rowniez takiej pozycji w TOiP)

    Podsumowujac - cala operacja bedzie kosztowna jedynie w momencie
    podpisania aneksu do umowy kredytu, a pozniej juz czysta oszczednosc?
    Czy cos przeoczylem?

    Pytanie dodatkowe:

    Jaka jest alternatywa dla Cinkciarza? Czy sa serwisy, ktore maja lepsze
    kursy wymiany CHF oraz rowniez darmowe przelewy do Polbanku

    Dzieki i pozdrawiam,
    Kwik

  • 2. Data: 2011-03-28 09:08:37
    Temat: Re: Kantory internetowe a splata CHF w Polbanku
    Od: "Tolek" <t...@g...pl>

    Kwik <k...@i...pl> napisał(a):
    > (...)
    > 3. Cinkciarz nie pobiera dodatkowych oplat za prowadzenie konta,
    > operacje wymiany walut (jak rozumiem zarabiaja na spread-ach) oraz
    > przelew do Polbanku
    Też się nad tym zastanawiałem. Czy rzeczywiście Cinkciarz nie pobiera żadnych
    opłat za przelew? Czy może wysyła to w opcji "płaci odbiorca"?

    > Jaka jest alternatywa dla Cinkciarza? Czy sa serwisy, ktore maja lepsze
    > kursy wymiany CHF oraz rowniez darmowe przelewy do Polbanku
    jest jeszcze https://internetowykantor.pl/ Ale nie wiem jak tam z Polbankiem

    A ja dorzucę jeszcze jedno pytanie - co będzie z tymi co mają już spłacane
    kredyty w CHF z kont prowadzonych w CHF jak Pawlak przeforsuje spłacanie
    kredytów po kursie NBP? Czy wtedy będzie trzeba znowu zmieniać rachunki na
    PLN, żeby bank przeliczał sam?

  • 3. Data: 2011-03-28 13:12:01
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Tolek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytów po kursie NBP? Czy wtedy będzie trzeba znowu zmieniać rachunki na

    stawiam flaszkę że to czcze (Pawlakowe) gadanie przedwyborcze i nic z tego
    nie wyjdzie (niestety)

  • 4. Data: 2011-03-28 13:14:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tolek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > kredytów po kursie NBP? Czy wtedy będzie trzeba znowu zmieniać rachunki na

    No ja Cię proszę.... na poważnie bierzesz takie pieprzenie?