  • 1. Data: 2004-08-11 06:54:14
    Temat: Karta Amplico VC - ma ktos?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Wczoraj dostałem list z Amplico - z propozycją skorzystania z oferty ich
    karty kredytowej VC...

    Z tego co widzę z archiwum grupy - wydają to razem z Raiffeisen. GP 51 dni,
    oprocentowanie 23%. Kosztuje 49zł, bez pytania dają limit 4500zł...

    http://www.raiffeisen.pl/8a63d2267d8fc7eac57934297ff
    a78eb

    Czy ktoś ma tę kartę, korzystał? Ciekaw jestem jak z kursami walut...
    No i nic nie wiadomo o możliwości sprawdzania stanu on-line albo choćby
    telefonicznie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944