  • 1. Data: 2006-10-29 19:04:38
    Temat: Karta Money-BZWBK?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Za i przeciw dla tej katy. Interesuje mnie karta ze wzgledu na niskie koszty
    (zakladajac ze bede robil 5 trans. w sklepie na miesiac). Nie chce placic za
    dodatkowe ubezp., a podstawowe ubezp. jest za darmo. Jak obliczany jest max.
    limit dla karty w stosunku do dochodu netto? Jak ktos ja ma to moze napisze
    cos z wlasnego doswiadczenia.

  • 2. Data: 2006-10-30 08:39:46
    Temat: Re: Karta Money-BZWBK?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > limit dla karty w stosunku do dochodu netto? Jak ktos ja ma to moze napisze

    mam taka karte i jest ok, na razie zero kosztow, z wad to nie zauwazylem
    zadnych, dla niektorych wada jest to, ze jest wyposazona w chip, ale
    mnie to odpowiada
    a co do limitu to bzwbk ma system scoringowy
    bez problemu dostaniesz 3x zarobki netto - miesieczne obciazenia, jezeli
    masz tam konto, na ktore wplywa kasa to warunki moga byc nawet lepsze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-10-30 11:07:11
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    >Za i przeciw dla tej katy.

    Nie mam zasadniczo nic przeciw. Nie cierpie BZWBK ale to jest akurat
    dobry produkt. W moim przypadku wstepnie przyznano mi 4-krotnosc
    zarobkow netto. Wsrod pozytywnych cech wg mnie najistotniejsze sa:
    - przelewy z rachunku karty na praktycznie dowolny rachunek
    - wzglednie szybkie odnowienie limitu karty po wplacie na jej konto

    darek

  • 4. Data: 2006-10-30 11:40:13
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" wrote in message

> [...]
    max.
    > limit dla karty w stosunku do dochodu netto? Jak ktos ja ma to moze

    witam
    ja otrzymałem limit ponad 3x dochód netto ale tylko dlatego że napisalem we
    wniosku
    konkretnie że taki a taki limit mnie interesuje nie wiem czy dostałbym
    większy ;)
    pewnie tak bo nie było zadnych problemów
    od chwili złożenia w internecie wniosku miałem ją po 9 dniach
    robię sobie przelewy i płacę i nie ma problemu
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com