  • 1. Data: 2011-05-29 17:39:30
    Temat: Karta Polbanku, ja ******!
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Właśnie się zorientowałem, dlaczego mi żaden system nie przyjmuje nowej
    karty Polbanku. Stara jest wciąż aktywna! Do końca miesiąca. Przecież to
    jakaś paranoja jest! Ciekawe jak teraz przejdzie zamówienie na czerwiec
    z kartą ważną do końca maja. Bo tej nowej za chiny ludowe nie da się
    autoryzować. Normalnie dzieło geniusza. Wszystko opada... Ciekawe czy
    1go zacznie działać ta nowa. Infolinia twierdzi, że tak, ale ja im nie
    wierzę.

    --
    Raf

  • 2. Data: 2011-05-29 18:12:17
    Temat: Re: Karta Polbanku, ja ******!
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > zacznie działać ta nowa. Infolinia twierdzi, że tak, ale ja im nie wierzę.

    ja**** to chyba normalne ? ;)
    przy zamowieniu IMO bedzie obowiazywac data autoryzacji
    jesli karta jest wazna w momencie autoryzacji to nie widze problemu
    a jak bedzie niewazna to zlecenie zostanie odrzucone - czym tu sie podniecac
    ?
    - nowa karta zacznie dzialac jak ja osobiscie zautoryzujesz
    i najprawdopodobniej juz 1-go po polnocy

  • 3. Data: 2011-05-29 18:27:33
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Waldek pisze:

> [...]
    > podniecac ?
    > - nowa karta zacznie dzialac jak ja osobiscie zautoryzujesz
    > i najprawdopodobniej juz 1-go po polnocy

    Zasadniczo (to jest uwaga natury ogólnej, a nie akurat około-Półbanowa)
    to nowa karta nie powinna w ogóle zacząć działać nigdy, jeśli jej
    właściciel w żaden sposób nie autoryzuje faktu jej otrzymania. Data, a w
    szczególności nastanie pierwszego dnia nowego miesiąca, nie ma tu nic do
    rzeczy. To, że bank nową kartę wyprodukował i wysłał jeszcze nie oznacza
    automatycznie, że właściciel ją otrzymał.

    Z drugiej strony - jeżeli właściciel jakoś potwierdził fakt otrzymania
    karty - choćby i pinem w bankomacie (o ile pin nie przyszedł z kartą...)
    - to nie widzę powodu, dla którego nie miałaby ona zacząć działać
    jeszcze przed początkiem miesiąca.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-05-29 18:30:37
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:iru36m$k0l$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > rzeczy. To, że bank nową kartę wyprodukował i wysłał jeszcze nie oznacza
    > automatycznie, że właściciel ją otrzymał.

    Przeciez napisalem to samo powyzej ;P

  • 5. Data: 2011-05-29 19:22:54
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-05-29 20:12, Waldek pisze:
    > - nowa karta zacznie dzialac jak ja osobiscie zautoryzujesz
    > i najprawdopodobniej juz 1-go po polnocy

    Cały numer polega na tym, że nowa karta została aktywowana
    telefonicznie. Nie używam karty Polbanku fizycznie w terminalach. I
    jeszcze w żadnym banku nie spotkałem się z takim działaniem kart.

    --
    Raf

  • 6. Data: 2011-05-29 19:45:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości
    > Właśnie się zorientowałem, dlaczego mi żaden system nie przyjmuje nowej
    > karty Polbanku.

    Debetowa, czy kredytowa ?
    Jak w zeszłym roku dostałem nową KK z procesorem,
    to do końca ważności pierwszej działały obie :-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-05-29 23:43:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Maj, 21:45, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Debetowa, czy kredytowa ?
    > Jak w zeszłym roku dostałem nową KK z procesorem,
    > to do końca ważności pierwszej działały obie :-)

    Potwierdzam miałem to samo:)