  • 1. Data: 2009-01-19 20:18:30
    Temat: Karta kredytowa a umowa na okres próbny.
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    Witajcie!

    Nie wiecie przypadkiem czy mBank albo Alior (ewentualnie Eurobank, w którym
    mam ROR) chętnie przyznają karty kredytowe osobom zatrudnionym na okres
    próbny? Obecnie mam kartę BZWBK, którą z powodu bzdurnego 3D secure
    chciałbym zamknąć. Kolejnym powodem jest problem z zapamiętaniem numerków
    do obsługi online, co uniemożliwia mi płatność kartą w "terenie" albo
    podgląd rachunku karty i śledzenie transakcji na bieżąco.
    Najbardziej interesowałaby mnie Mastercard (więc pewnie Alior), ale darmową
    wersją mBankowej złotej rybki też nie pogardzę.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-19 21:22:34
    Temat: Re: Karta kredytowa a umowa na okres próbny.
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@w...pl>

    Dnia Mon, 19 Jan 2009 21:18:30 +0100, trójąca_legómina napisał(a):

> [...]
    > Najbardziej interesowałaby mnie Mastercard (więc pewnie Alior), ale
    > darmową wersją mBankowej złotej rybki też nie pogardzę.

    Eurobank mnie kiedyś rozbił swoją polityką wydawania kart. Miałem sobie
    kiedyś kartę z jakimś niedużym limitem, którą zamknąłem. Nieco później
    chciałem dostać kartę z nieco większym, ale nadal niedużym limitem
    (jednokrotność miesięcznych dochodów), myślałem że będzie bezboleśnie, a
    tutaj zonk - potrzebne zaświadczenie o dochodach. No cóż, skoro tak to
    trudno, w sumie mogę dostarczyć papier. Ale skoro mam chodzić za papierem
    to poprosiłem o limit dwukrotnie wyższy. Wtedy się okazało że przy
    wyższym limicie zaświadczenie niepotrzebne. :D

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2009-01-19 21:29:28
    Od: k...@o...pl

    On 19 Sty, 21:18, trójąca_legómina <s...@d...pl> wrote:
    >Nie wiecie przypadkiem czy mBank albo Alior (ewentualnie Eurobank, w którym
    >mam ROR) chętnie przyznają karty kredytowe osobom zatrudnionym na okres
    >próbny?
    Najłatwiej by było znaleźć bank gdzie można by przenieść kartę.
    Tylko w tym wypadku Alior chyba odpada...

    > Obecnie mam kartę BZWBK, którą z powodu bzdurnego 3D secure
    > chciałbym zamknąć.
    Da się żyć trzeba "tylko" klikać "nie"( i podawać dane logowania) co
    kilka miesięcy żeby tego nie aktywować..

    > Najbardziej interesowałaby mnie Mastercard (więc pewnie Alior),
    warunki zwolnienia z opłaty nieco lepsze niż w BZWBK,
    niepewne procedury..

  • 4. Data: 2009-01-19 21:39:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    trójąca_legómina pisze:
> [...]
    > Najbardziej interesowałaby mnie Mastercard (więc pewnie Alior), ale darmową
    > wersją mBankowej złotej rybki też nie pogardzę.

    Umowa na okres próbny to przecież max 3 miesiące. Każdy bank będzie na
    takie coś patrzył niechętnie.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-01-20 20:57:41
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    Eeee, ale kicha. Żaden bank mi nie wyda karty na podstawie umowy na okres
    próbny... Kolejnym ciosem jest brak możliwości wyłączenia bzdurnego 3D
    secure. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie :)

  • 6. Data: 2009-01-21 12:06:47
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1y06f8bxvxty2.1evdcy1y61ns8.dlg@40tude.net, *trójąca_legómina*
    wrote:
    > Eeee, ale kicha. Żaden bank mi nie wyda karty na podstawie umowy na
    > okres próbny... Kolejnym ciosem jest brak możliwości wyłączenia
    > bzdurnego 3D secure. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie :)

    O ile pamietam wypowiedzi tutaj, to to da sie wylaczyc.
    Przez infolinie chyba.

    Tyle ze po wylaczeniu znow za kilka platnosci ci to zaoferuje do wlaczenia.
    Ale jak potem nie wlaczysz to nie bedziesz mial.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-01-21 17:34:22
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Wed, 21 Jan 2009 13:06:47 +0100, darnok wrote:

    > O ile pamietam wypowiedzi tutaj, to to da sie wylaczyc.
    > Przez infolinie chyba.
    >
    > Tyle ze po wylaczeniu znow za kilka platnosci ci to zaoferuje do wlaczenia.
    > Ale jak potem nie wlaczysz to nie bedziesz mial.

    No właśnie dzwoniłem na infolinię i tam właśnie o tym mi powiedziano. Chyba
    że konsultant z którym rozmawiałem byl chwilowo/permanentnie
    niedoinformowany...

  • 8. Data: 2009-01-21 21:13:18
    Od: "Norbert Edward Krolog" <b...@N...gazeta.pl>

    trójąca_legómina <s...@d...pl> napisał(a):

    > Eeee, ale kicha. Żaden bank mi nie wyda karty na podstawie umowy na okres
    > próbny... Kolejnym ciosem jest brak możliwości wyłączenia bzdurnego 3D
    > secure. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie :)

    Kiedys w IKEA wydawali ich karty (tzn. HSBC ze znakiem IKEA) z limitem 2 000
    zl na piekne oczy i historie w BIKu, ale bylo to jeszcze na jesieni (jakos w
    okolicach pazdziernikowego krachu). Nie wiem, czy to dalej jest aktualne.

    Jedno jest pewne - co masz robic, rob przed wejsciem w zycie rekomendacji T.

    pozdr, nekrolog

    PS. A mi raj-waj-zen nie chcial zwiekszyc limitu, ktory byl na poziomie
    polowy moich zarobkow, bez zaswiadczen, pomimo trzyletniego nienagannego
    korzystania z karty - nie jest to chyba kwestia limitu, tylko bankowych
    procedur :-(