  • 1. Data: 2010-10-07 13:48:20
    Temat: Karta payback do konta prestize w wbk
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    Witam!
    Czy jezeli zamowie karte payback do konta prestige w wbk to
    mi uniekatywnia te karte ktora jest domyslnie do tego konta ktora
    pozwala na wyplaty darmowe z bankomatow?
    I drugie pytanie czy bedzie dodatkowa oplata jezeli zamowie te karte do
    tego konta majac tamtą vise?

    pozdrawiam
    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 2. Data: 2010-10-08 08:16:18
    Temat: Re: Karta payback do konta prestize w wbk
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Czy jezeli zamowie karte payback do konta prestige w wbk to
    > mi uniekatywnia te karte ktora jest domyslnie do tego konta ktora
    > pozwala na wyplaty darmowe z bankomatow?

    Nie, będzie Pan mógł korzystać z obu kart jednocześnie.

    > I drugie pytanie czy bedzie dodatkowa oplata jezeli zamowie te karte do
    > tego konta majac tamtą vise?

    Wystarczy, że raz w miesiącu użyje Pan karty MasterCard PAYBACK przy
    płatności w sklepie lub w Internecie i bank rozliczy tę transakcję w
    danym miesiącu, zostanie Pan zwolniony z miesięcznej opłaty za obsługę
    karty. W przypadku gdy karta MasterCard PAYBACK jest kolejną kartą do
    konta, wówczas za jej wydanie naliczana jest opłata dwuletnia w
    wysokości 25zł. Wnioski o dodatkową kartę do posiadanego konta można
    składać przez Internet, telefon lub w oddziale. Szczegóły na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/standardowych/partnerskie-co-brandowe/payback/szcz
    egoly/karta-partnerska-payback-szczegoly.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK