  • 1. Data: 2008-07-10 08:24:49
    Temat: Karty American Express
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Czy da się poznać po pierwszych 6 cyfrach numeru karty, czy dana karta
    należy do Visy, Maestro, czy American Express?

  • 2. Data: 2008-07-10 09:53:46
    Temat: Re: Karty American Express
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    Czy da się poznać po pierwszych 6 cyfrach numeru karty, czy dana karta
    należy do Visy, Maestro, czy American Express?

    Tak.

    marekz

  • 3. Data: 2008-07-10 10:18:29
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Czy da się poznać po pierwszych 6 cyfrach numeru karty, czy dana karta
    > należy do Visy, Maestro, czy American Express?
    >
    > Tak.

    czyli po BIN karty? Masz jakas rozpiske - by zautomatyzowac proces
    identyfikacji organizacji kartowej na podstawie tego BIN.

  • 4. Data: 2008-07-10 10:40:53
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > czyli po BIN karty? Masz jakas rozpiske - by zautomatyzowac proces
    > identyfikacji organizacji kartowej na podstawie tego BIN.

    Nie mam rozpiski, nigdy nie była mi potrzebna, ale jeśli tylko chcesz
    identyfikować organizację powinno być to proste do znalezienia w sieci lub
    nawet można się pokusić o samodzielne jej stworzenie i późniejszą
    aktualizację. Gdybyś chciał identyfikować bank wystawcę karty, graniczyłoby
    to raczej z niemożliwością. Chyba że ograniczyłbyś się tylko do kart
    wystawianych przez polskie banki, to znowu można by się pokusić o
    samodzielne zbudowanie bazy.

    marekz

  • 5. Data: 2008-07-10 10:47:49
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > graniczyłoby to raczej z niemożliwością. Chyba że ograniczyłbyś się
    > tylko do kart wystawianych przez polskie banki, to znowu można by się

    Szukałem, i takiej rozpiski znaleźć nie mogę. A potrzebuję rozróżnić
    karty AmEx od VISA/Maestro. Dysponuję pierwszymi sześcioma numerami karty.

  • 6. Data: 2008-07-10 10:53:03
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Szukałem, i takiej rozpiski znaleźć nie mogę. A potrzebuję rozróżnić karty
    > AmEx od VISA/Maestro. Dysponuję pierwszymi sześcioma numerami karty.

    Szukaj dalej.
    Niedawno w tej grupie był podawany link do rozpiski (nie wiem w jakim wątku)
    VE Inteligo tam odnalazłem jako wydaną przez BGBerlin, innej swojej nie
    odnalazłem wcale...

    Sławek

  • 7. Data: 2008-07-10 10:58:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g54pci$kdm$1@news.ats.pl, *gollum* wrote:

    > Szukałem, i takiej rozpiski znaleźć nie mogę. A potrzebuję rozróżnić
    > karty AmEx od VISA/Maestro. Dysponuję pierwszymi sześcioma numerami
    > karty.

    Googlac nie umiesz i tyle. :/
    to pierwsze znalazlem http://www.merriampark.com/anatomycc.htm#Issuer
    a to drugie... http://en.wikipedia.org/wiki/Credit_card_numbers
    Jak dobrze poszukasz to i skrypty sprawdzajace poprawnosc numeru karty
    znajdziesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-07-10 10:58:22
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Szukałem, i takiej rozpiski znaleźć nie mogę. A potrzebuję rozróżnić
    karty AmEx od VISA/Maestro. Dysponuję pierwszymi sześcioma numerami karty.

    A nie dysponujesz długością numeru karty? Masz tylko sześć pierwszych cyfr?

    To by Ci rozwiązało problem Amexa - 15 cyfr zamiast 16.

    marekz

  • 9. Data: 2008-07-10 16:09:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    gollum napisał(a):
    > Czy da się poznać po pierwszych 6 cyfrach numeru karty, czy dana karta
    > należy do Visy, Maestro, czy American Express?

    Karty AmEx najlatwiej jest poznac po tym, ze w znacznej czesci punktow w
    Polsce sa one nieakceptowalne :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-07-10 17:29:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk" <S...@g...pl> wrote in message

    > Niedawno w tej grupie był podawany link do rozpiski (nie wiem w jakim
    > wątku)

    Ja podawalem...
    http://www.serviceobjects.com/demos/BinValidationDem
    o.asp?bhcp=1