  • 1. Data: 2009-04-08 15:32:06
    Temat: Karty Citi: BP i Plus
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Wymienić zwykła kartę Citi na co-brandową?

    Co jest lepsze, ciekawsze, korzystniejsze? Citi-BP czy Citi-PLUS?

    Tankuję mało, 100-150pln miesięcznie (średnia za ostatnie pół roku to 139/mc).
    Dzwonię też niewiele: abonamentowy numer opłata mies. 25pln, i minuty gromadzące
    się darmowe przepadają już, a drugi numer to SimPlus żony, zasilany 50pln/3mce,
    i też tylko rośnie zamiast maleć...

    Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

  • 2. Data: 2009-04-08 15:53:35
    Temat: Re: Karty Citi: BP i Plus
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Końrad N.S. pisze:
    > Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

    Ja bym zamienił bo otrzymujesz to samo + jakiś bonus. Ja za punkty z
    karty Citi BP dostałem dotychczas : plecak + torbę (obydwa przedmioty
    firmowe i bardzo fajne) + 2 x patelnia Teffal (wartość około 200 PLN).
    Dużo punktów dostaje się za jakieś akcje promocyjne (płyn do
    spryskiwaczy to np. 100-200, 4 x red bull był warty ZTCP równie 100) i w
    sumie dosyć szybko te punkty same się zbierają. Czasem bank ze swojej
    strony da jakiś bonus (1000 punktów za staż).

    Poza tym masz tańszą myjnię i jakieś inne pierdoły.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-08 17:48:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 17:32:06 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

> [...]
    > żony, zasilany 50pln/3mce, i też tylko rośnie zamiast maleć...
    >
    > Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

    Jeżeli koniecznie chcesz się bawić w programy to popatrz po prostu na
    nagrody w danym programie czyli BP, Plus albo Orlen (punkty z plusa
    możesz zamienić na punkty Orlen bodajże w stosunku 1 do 4).
    Doładowanie telefonu można popełniać przy pomocy blue.pl i jest cashback.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-04-08 21:13:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > 2 x patelnia Teffal (wartość około 200 PLN).

    To chyba ze zlota :-)
    Teffal powiadasz - nie slyszalem.

    A tak na powaznie, odrozniasz pojecia "wartosc" od "cena", zwlaszcza
    "cena w specjalnej reklamowce do porownan"?
    Kupilbys te dwie patelnie w takiej cenie gdybys ich nie dostal?
    Wiesz ile taka patelnia kosztuje w supermarkecie?

    > Dużo punktów dostaje się za jakieś akcje promocyjne (płyn do
    > spryskiwaczy to np. 100-200, 4 x red bull był warty ZTCP równie 100) i
    > w sumie dosyć szybko te punkty same się zbierają.

    Wszystko ok. gdybys te rzeczy i tak tam kupowal (co jest zupelnie realne
    w odniesieniu do plynu do spryskiwaczy itp). Bo jesli kupujesz ze
    wzgledu na punkty, do dokladnie ten sam produkt (albo lepszy) mozesz
    kupic w innym miejscu taniej i wygodniej (juz po uwzglednieniu tych
    punktow) bez zadnego zawracania glowy.

    Ale zakladam ze jednak te punkty dzialaja (w sensie psychologicznym),
    gdyby bylo inaczej to by chyba nie istnialy?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2009-04-08 21:19:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 23:13:33 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ale zakladam ze jednak te punkty dzialaja (w sensie psychologicznym),
    > gdyby bylo inaczej to by chyba nie istnialy?

    Są jakieś określone sytuacje, że można zbierać te punkty przy okazji, nie
    wiem, strzelam - tankując firmowe paliwo etc i wtedy patelnia czy tam
    czajnik jest jakąś wymierną korzyścią. W przypadku płacenia kk prywatnie
    i zdobywania punktów to działa tak jak mówisz, mniej więcej kij i
    marchewka ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-04-08 21:41:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > czajnik jest jakąś wymierną korzyścią. W przypadku płacenia kk prywatnie
    > i zdobywania punktów to działa tak jak mówisz, mniej więcej kij i

    No tak, zapomnialem o firmowych zakupach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2009-04-08 22:35:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > To chyba ze zlota :-)
    > Teffal powiadasz - nie slyszalem.

    Tefal.

> [...]
    > Kupilbys te dwie patelnie w takiej cenie gdybys ich nie dostal?
    > Wiesz ile taka patelnia kosztuje w supermarkecie?

    No właśnie tyle ta patelnia kosztuje w sklepie. Orientowałeś się po ile
    teraz są dobre patelnie/naczynia ?

    http://allegro.pl/item594682368_patelnia_tefal_l_920
    90_inox_2_patelnie_22_i_26.html

> [...]
    > wzgledu na punkty, do dokladnie ten sam produkt (albo lepszy) mozesz
    > kupic w innym miejscu taniej i wygodniej (juz po uwzglednieniu tych

    Akurat 4 x Red Bull kosztował tam 20 zł. Cena taka jak wszędzie
    (wliczając markety). Poza tym wtedy nie miałem czasu za tym biegać, bo
    robiłem ten zakup na większa imprezę i tych punktów przypadkiem całkiem
    sporo zebrałem.

    > Ale zakladam ze jednak te punkty dzialaja (w sensie psychologicznym),
    > gdyby bylo inaczej to by chyba nie istnialy?

    Mimo wszystko coś w tym jednak jest.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-04-09 04:29:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jeżeli koniecznie chcesz się bawić w programy to popatrz po prostu na
    > nagrody w danym programie czyli BP, Plus albo Orlen

    Niewiele to da, bo co roku jest nowy katalog. Bywa, że inne nagrody, bywa że
    inne stawki punktowe. Jeśli chodzi o BP to korzystam od paru lat i jest
    niestety coraz gorzej. Nie ma już assistance za punkty, a np. zestaw
    powiększony McDonald'sa ciągle rośnie. Dziś jest za 650 pkt, rok temu za
    550, a 2 lata temu za 450. Nie chodzi akurat o to czy ktoś tam jada czy nie,
    ale o fakt, że to dobrze pokazuje, iż wartość punktu leci ostro w dół.

    Ja bym rozważył Eurobank PremiumClub jeśli ktoś tankuje na Statoil i chce
    zbierać punkty.

  • 9. Data: 2009-04-09 06:45:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 17:53:35 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja bym zamienił bo otrzymujesz to samo + jakiś bonus. Ja za punkty z
    > karty Citi BP dostałem dotychczas : plecak + torbę (obydwa przedmioty
    > firmowe i bardzo fajne)

    Niedawno pisałeś, że dają tam jakieś złomiaste prezenty. Wcześniej, że
    super rzeczy ;->

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 10. Data: 2009-04-09 06:52:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Niedawno pisałeś, że dają tam jakieś złomiaste prezenty. Wcześniej, że
    > super rzeczy ;->

    Pytanie było : czy lepiej mieć zwykłą kartę czy też kartę partnerską.
    Skoro partnerska to jest to samo + bonus to chyba warto.

    Moje patelnie są bardzo super :) Zamiast kupować w sklepie mogłem
    skorzystać z punktów.

    --
    Mithos