  • 1. Data: 2014-05-12 21:23:28
    Temat: Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Nie wiem czy juz bylo, ale w ramach oferty PKO Junior (ponad 100k dzieci juz korzysta
    z konta dziecka) wprowadzilismy dwie karty prepaid.
    Jakis czas temu klasyczne karty, od dzisiaj rowniez nalepki - pierwsze nalepki Visa w
    Polsce. 2 karty w jednym - to co zostanie jest karta internetowa (mozna podlaczyc dla
    google play, app store, amazon, etc).
    Szczegoly na stronie http://www.pkobp.pl/junior/karty-pko-junior/

    Krotko o kartach:
    - trzeba miec konto w PKO
    - karta wydawana jest osobie doroslej, ktora moze przekazac ja dziecku, podlaczyc
    podglad do jego serwisu Junior, jesli ma (lub korzystac samemu)
    - karta pre-paid
    - koszt 15 zl - waznosc do 4 lat
    - 3000 bankomatow PKO i Nordea za free, pozostale w Polsce 5 za granica 10 PLN
    - bardzo fajne przeliczniki przy platnosciach za granica

    W czerwcu kolejne karty - w postaci sylikonowego breloczka i filcowej zyrafy
    A za jakis czas karty z wizerunkiem atomowek, johnny bravo, dextera czy ben10 :))))

  • 2. Data: 2014-05-12 21:43:19
    Temat: Re: Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 21:23:28 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra'
    Macierzynski napisał:

    > A za jakis czas karty z wizerunkiem atomowek, johnny bravo, dextera czy ben10 :))))

    Nie mogę się doczekać ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2014-05-12 22:08:05
    Od: mx <m...@o...pl>

    Macierzynski napisał:

    > Nie mogę się doczekać ;-)

    A może jednak PKO, niech się trzyma obsługi emerytów?
    Innowacje to zbyt wysokie progi dla tej zmurszałej żyrafy.

  • 4. Data: 2014-05-12 22:33:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > A za jakis czas karty z wizerunkiem atomowek, johnny bravo, dextera czy ben10 :))))

    i fajnie, tylko mnie bank nadal nie uruchomił kont...

    był kurier, ale okazało się, że na umowie jest błąd, zadzwonili z banku
    i mieli przysłać inną umowę, ale zamiast tego dzwonili jeszcze raz i
    kolejna osoba zadeklarowała, że dostanę nową umowę

    od kilku dni spokój,

    nie wiem czy temat uda się zakończyć czy mam jeszcze raz składać wnioski?

    ps
    czy taką kartą dziecko może samo zapłacić?

    ps2
    w jaki sposób wyglądają przeliczniki przy płatnościach w walutach obcych?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-05-13 06:53:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 May 2014 12:23:28 -0700 (PDT), "Michal 'Amra'
    Macierzynski" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    korzystac samemu)

    > - bardzo fajne przeliczniki przy platnosciach za granica

    Jak fajne? Moze nie tylko dla dziecka taka karta ?

  • 6. Data: 2014-05-13 10:16:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jak już tu jesteś, to może mi powiesz, dlaczego z 'konta za zero' jest
    pobierane 1.50 zł za realizację zlecenia stałego, i dlaczego jak
    dostałem w styczniu wznowioną kartę debetową to bank mnie obciążył za
    styczeń opłatą za dwie karty?

    MJ

  • 7. Data: 2014-05-13 13:51:53
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 10:16:15 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
> [...]
    >
    > pobierane 1.50 zł za realizację zlecenia stałego, i dlaczego jak
    >
    > dostałem w styczniu wznowioną kartę debetową to bank mnie obciążył za

    To drugie nie wiem - sugeruje reklamacje. To pierwsze - w starych kontach tak bylo, w
    nowych juz nie jest. Sugeruje zmiane np. na konto aurum - 9k wplywow i masz wszystko
    za free.

  • 8. Data: 2014-05-13 13:56:30
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 22:33:19 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >
    > i mieli przysłać inną umowę, ale zamiast tego dzwonili jeszcze raz i
    >
    > kolejna osoba zadeklarowała, że dostanę nową umowę

    Napisz proszę do mnie na bankowy i...@p...pl - przyspiesze (a przy okazji
    moze uda sie proces poprawic)

    > ps
    >
    > czy taką kartą dziecko może samo zapłacić?

    Tak, to pierwsza taka karta w Polsce.

    > ps2
    >
    > w jaki sposób wyglądają przeliczniki przy płatnościach w walutach obcych?

    W przypadku operacji w walutach obcych:

    dokonanych w walutach, dla których PKO Bank Polski prowadzi własną Tabelę kursów -
    kwota operacji jest przeliczana na PLN według kursów sprzedaży dla pieniądza z dnia
    dokonania operacji
    (http://www.pkobp.pl/waluty/#rates

    Jeżeli w kolumnie Pieniądze jest nd. to zapłacisz koszt przewalutowania (np. Chiny i
    Czechy). Jeżeli jest cena to brak jest kosztu przewalutowania (np. Szwajcaria).

    przy dokonanych przy użyciu karty PKO w walutach, dla których nie prowadzimy własnej
    Tabeli kursów - kwota operacji jest przeliczana na EURO zgodnie z zasadami
    międzynarodowych organizacji płatniczych a następnie na PLN według zasad opisanych
    powyżej - koszt przewalutowania dla Visa 1,5% (od razu zaznaczam, ze to malo -
    sprawdzcie inne banki)

    W przypadku kart MC (zaczniemy wydawac je w czerwcu) w tym drugim przypadku
    przewalutowanie jest bezpłatne (no ale sama karta bedzie drozsza 30 i 50 zl - na 4
    lata).

  • 9. Data: 2014-05-13 13:58:39
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 22:08:05 UTC+2 użytkownik mx napisał:
> [...]
    Macierzynski napisaďż˝:

    > A mo�e jednak PKO, niech si� trzyma obs�ugi emeryt�w?
    >
    > Innowacje to zbyt wysokie progi dla tej zmursza�ej �yrafy.

    2 lata temu wystartowalismy z nowym SKO, rok temu z Juniorem, w miedzyczasie tez IKO
    (ktore bedzie standardem platnosci mobilnych w Polsce).
    Obslugujemy juz ponad 250 tysiecy dzieci do 13 roku zycia - czyli w 2 lata
    ubankowilismy 5% Polakow w tym wieku (z 0 do 5%!).

    Jest mi przykro, ze nam sie udaje ;)

  • 10. Data: 2014-05-13 14:28:26
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.05.2014 13:51, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > To drugie nie wiem - sugeruje reklamacje. To pierwsze - w starych kontach tak bylo,
    w nowych juz nie jest.

    Świetnie, tak się dba o stałych klientów? Nie można zmienić starego na
    nowe? Mam skasować konto (po 28 latach...) i założyć od nowa?

    > Sugeruje zmiane np. na konto aurum - 9k wplywow i masz wszystko za free.

    Gdybym miał 9k wpływów, to by mi zwisało i powiewało, czy od zlecenia
    stałego jest 1.50 zł, czy nie. Nie każdy pracuje w banku.

    Zresztą mogę naklikać raz rok 12 przelewów, jeśli bank uważa, że tak
    jest dla niego wygodniej...

    MJ