  • 1. Data: 2009-02-21 14:19:50
    Temat: Kaziu z Goldman Sachs :)
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    http://www.onet.tv/28962,4451,1,4587613,1,1,0,0,wide
    o.html

  • 2. Data: 2009-02-21 14:37:38
    Temat: Re: Kaziu z Goldman Sachs :)
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Sat, 21 Feb 2009 15:19:50 +0100, Greg wrote:

    > http://www.onet.tv/28962,4451,1,4587613,1,1,0,0,wide
    o.html

    naprawde dales sie nabrac na propagande Przestepczej Organizacji ?
    Przeciez to czlonek PiS czyli "PO waszemu" burak, ciemniak pisda, a tacy nie znaja
    sie na spekulacji ;-)

  • 3. Data: 2009-02-21 16:32:34
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Greg" <m...@g...pl> wrote in message
    > http://www.onet.tv/28962,4451,1,4587613,1,1,0,0,wide
    o.html

    ma sa kra

  • 4. Data: 2009-02-21 17:11:55
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Greg pisze:
    > http://www.onet.tv/28962,4451,1,4587613,1,1,0,0,wide
    o.html

    Moim zdaniem całkiem ładna ta nowa laska Kazia. Tylko, że trochę głupia.
    "ej, no,ej, ej". No, ale jest ładna, więc Kaziu noce ma przyjemne.

    A Kaziu, jak Kaziu, też trochę głupkowaty. Ale Goldmanowi Sachsowi się
    jednak przydał.
    Być może to on pomógł w jakimś sensie Goldmanowi sterować kursem PLN i
    zarobić później na opcjach dla klientów instytucjonalnych oraz kredytach
    CHF dla klientów indywidualnych.
    Może jako premier, a później kolega platfusów dysponuje informacjami,
    bez których Goldman nie poradziłby sobie w swoich transakcjach.

    Nikt tak, naprawdę nie wie, do czego Kaziu jest potrzebny Goldmanowi.
    Tak sobie myślę, że to reklamowanie Euro i na siłę dążenie do wejścia do
    korytarza ERM2 (mimo, że nie spełniamy żadnego kryterium wejścia do
    Euro) też ma jakiś cel. Pewnie spekulanci typu Goldman Sachs już na to
    czekają.

    J.

  • 5. Data: 2009-02-21 17:16:54
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Joachim"

    Zauważyłem w swoim długim juz w miare zyciu, że nie jest to cecha konieczna
    w nocy.
    Uwierz.

  • 6. Data: 2009-02-21 19:59:58
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    o.html

    > Moim zdaniem całkiem ładna ta nowa laska Kazia. Tylko, że trochę głupia.
    > "ej, no,ej, ej". No, ale jest ładna, więc Kaziu noce ma przyjemne.

    Jaka tam ona ładna :)
    przecietna

  • 7. Data: 2009-02-21 22:00:37
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Greg" <m...@g...pl> wrote in message
    o.html

    > ma sa kra

    A najlepsze w tym wszystko jest to, że wydaje się jakby miala Kazia pod
    pantoflem :)

  • 8. Data: 2009-02-21 22:14:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A moja teoria spiskowa jest taka, ze Kaziowi podstawiono te sympatyczna
    dupeczke z matura i stanowiskiem analityka w banku (dziwne troche). Kazek
    swoja geba otwieral wszystkie drzwi w firmach uwiarygadniajac caly biznes.
    Zrobil swoje, opcje poszly i teraz Goldman go oleje pod pretekstem tworzenia
    zlego wizerunku banku, z Kazka zrobi sie kozla ofiarnego, a i proletariat
    bedzie mial sensacje w postaci romansu. Od samego poczatku sprawa jest
    dziwna. Nauczyciela fizyki robia specjalista od swiatowych finansow i top
    doradca z pensja miesieczna 500.000 pln per month.

    D.

  • 9. Data: 2009-02-21 22:27:19
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    > dziwna. Nauczyciela fizyki robia specjalista od swiatowych finansow i top
    > doradca z pensja miesieczna 500.000 pln per month.

    No coś w tym jest, co mówisz.

    Ale po co mu podstawiono blondynę-landrynę? Pensja nie wystarczyła jako
    magnes, aby utrzymać zaangażowanie Kazia w sukces Goldmana?

    Może to jakaś słodka szpieguska-pieguska, która ma informować Goldmana,
    czy Kaziu jest dalej taki zaangażowany i czy nie zmienia mu się
    światopogląd lub kręci biznesik z kimś na boku. Wszak wiadomo, że Kaziu
    jest małostabilny w przekonaniach, uczuciach i wiernością u niego krucho.

    J.

  • 10. Data: 2009-02-21 22:37:15
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dupeczka chocby po to, zeby gawiedz nie myslala za duzo o opcjach, a jedynie
    o ich romansie. No i pretekst do pozegnania sie z Kaziem jest swietny
    (romans i zamieszanie wokol Kazka szkodzi wizerunkowi banku). Dobra dupa w
    lozku latwo uzyska informacje na temat ewentualnych rozterek i planow
    biznesowych atrakcyjnego Kazimierza.

    D.