  • 1. Data: 2005-06-03 12:57:17
    Temat: Kiedy KredytBank pobierał opłatę za VE?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Witam.

    Od maja KB wprowadził opłaty comiesięczne za karty "niekontaktowe",
    czyli np. Visa Electron. Kiedyś płaciło się raz w roku. No i tu mam
    pytanie - czy te opłaty były na początku rocznego okresu czy na końcu -
    inaczej czy płaciło się "z góry" czy "z dołu"? W przypadku mojej karty
    jest to około listopada, ale niestety bank nie udostępnia szczegółowej
    historii rachunku dalszej niż kilka miesięcy (bodajże 92 dni?) a nie
    mogę znaleźć wyciągu z tego okresu. Chciałbym się zorientować czy mogłem
    już płacić raz za to czy nie. Nie widzę żeby bank pobrał opłatę za
    miesiące od listopada do kwietnia i to wzbudziło mój niepokój. Za to za
    inne rzeczy pobiera bardzo chętnie miesięczne opłaty.

    Pozdrawiam,
    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 2. Data: 2005-06-03 13:34:45
    Temat: Re: Kiedy KredytBank pobierał opłatę za VE?
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" <f...@p...vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiące od listopada do kwietnia i to wzbudziło mój niepokój. Za to za
    > inne rzeczy pobiera bardzo chętnie miesięczne opłaty.

    [...]

    Bank pobrał z gory opłaty za VE. Masz spokój do listopada :-).
    Za VE Kontakt nie było opłaty i pobierają od maja.

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 3. Data: 2005-06-03 13:53:34
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces PrzemB <p...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

    > [...]
    >
    > Bank pobrał z gory opłaty za VE. Masz spokój do listopada :-).
    > Za VE Kontakt nie było opłaty i pobierają od maja.

    Masz rację, dzięki. Myślałem że jest właśnie odwrotnie, zwłaszcza po
    przeczytaniu info umieszczonego pod wyciągiem miesiąc czy dwa miesiące
    temu.