  • 1. Data: 2005-04-23 18:12:43
    Temat: Kiedy euro-elixir w cenie elixiru dla klientów indywidualnych?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Kiedy banki zaoferuja przelewy w EUR w cenie przelewow w PLN. Na razie
    wszystkie banki milcza i nie wiem na co czekaja. Moze te banki czysto
    internetowe mBank lub VW beda w stanie zaoferowac rachunki w EUR? Czy sa
    jakie problemy techniczne w dzialaniu euroelixira, ze banki milcza i nie
    robia nic w tej dziedzinie?

  • 2. Data: 2005-04-25 08:48:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > internetowe mBank lub VW beda w stanie zaoferowac rachunki w EUR? Czy
    > sa jakie problemy techniczne w dzialaniu euroelixira, ze banki milcza

    Gdy w Polsce EUR zastąpi PLN. Napewno nie wcześniej. Euroelixir
    zagwarantuje tylko, że przelewy krajowe w EUR będą kosztować tyle co
    zagraniczne w EUR (do krajów UE)

  • 3. Data: 2005-04-25 13:06:22
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Euroelixir
    > zagwarantuje tylko, że przelewy krajowe w EUR będą kosztować tyle co
    > zagraniczne w EUR (do krajów UE)

    To akurat bylo juz przed wprowadzeniem Euroelixiru, a wynika z dyrektywy
    europejskiej.

  • 4. Data: 2005-04-25 16:46:15
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    A kiedy Euroelixir i w ogóle przelewy zagraniczne zaoferuje mBank?

    Czy

    Problemem są koszty i prawdopodobnie stosunkowo niewielka grupa klientów
    korzystających z zagranicznych przelewów w stosunku do nakładów, jakie bank
    musi ponieść na ich uruchomienie. Innego powodu braku przelewów
    zagranicznych m.in. w mBanku nie widzę.

  • 5. Data: 2005-04-25 16:52:51
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Problemem są koszty i prawdopodobnie stosunkowo niewielka grupa klientów
    > korzystających z zagranicznych przelewów w stosunku do nakładów, jakie bank
    > musi ponieść na ich uruchomienie.

    a co z kosztami w bankach , które już oferują przelewy w euro i nie poniosą
    żadnych nakładów?